کد خبر : 1950519 | 22 تیر 1402 ساعت 21:55 | 52.6K بازدید | 3 دیدگاه

طغیان پولیشیچ علیه چلسی بعد از جدایی

کریستین پولیشیچ، خرید جدید میلان، در یک کنفرانس خبری شرکت کرد و نشان داد همچنان از شرایطی که در چلسی داشته دلخور است.

طغیان پولیشیچ علیه چلسی بعد از جدایی

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش باشگاه میلان رسما اعلام کرد که کریستین پولیشیچ، مهاجم آمریکایی چلسی را با قراردادی 4ساله به ارزش 20 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

پولیشیچ که ملی‌پوش آمریکایی است و بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو می‌بندد با حضور در دفتر باشگاه میلان قراردادش را امضا کرد و سپس در یک نشست خبری که توسط روسونری ترتیب داده شده بود مقابل خبرنگاران قرار گرفت.

ستاره آمریکایی میلان در صحبت‌هایش درباره دلایل پیوستن به میلان صحبت کرد و نشان داد همچنان از چلسی دلخور است. او گفت دوست داشت در چلسی به او بیشتر بها داده می‌شد.

1897710

بولت زیر مجموعهنظرت درباره پیوستن به میلان چیست؟
هیجان‌زده‌ام. اینجا می‌شود تاریخ میلان را حس کرد. برایم باعث افتخار است.

بولت زیر مجموعهتو در 2021 با چلسی فاتح چمپیونزلیگ شدی، امیدواری این را با میلان هم تکرار کنی؟
یکی از دلایل من برای انتقال به میلان بازی کردن در چمپیونزلیگ بود. میلان سال پیش به نیمه‌نهایی رسید و من اینجا هستم که برای فتح جام به تیم کمک کننم. تجربه چلسی به من کمک خواهد کرد.

بولت زیر مجموعهچرا میلان را انتخاب کردی؟
وقتی باشگاهی مثل میلان به شما علاقه نشان می‌دهد باید جدی فکر کنید. با پیولی صحبت کردم و احساسم این بود که اینجا من را می‌خواهند. آنها واقعا من را می‌خواستند و این حس خوبی بود. یکی از دلایلم برای آمدن به میلان این بود.

بولت زیر مجموعهچرا به پوشیدن پیراهن شماره 11 اصرار داری؟
پیراهن 11 با ابراهیموویچ معنایی اسطوره‌ای پیدا کرده. من نمی‌خواهم سعی کنم جای خالی ایبرا را پر کنم ولی این شماره را دوست دارم.

بولت زیر مجموعهدر گذشته تو را یکی از بزرگترین استعدادهای فوتبال می‌دانستند، می‌خواهی با میلان به آن سطح برگردی؟
دلیل اصلی آمدنم به میلان این بود که شروعی تازه داشته باشم و بتوانم به بالاترین سطح برسم. در فصل‌های اخیر در چلسی نتوانستم بهترین نسخه خودم را نمایش بدهم ولی حالا احساس می‌کنم شرایط برایم آماده است. ای کاش چلسی فرصت بیشتری به من می‌داد.

دیدگاه‌ها