کد خبر : 1950351 | 22 تیر 1402 ساعت 08:00 | 55.3K بازدید | 5 دیدگاه

استقلال منتظر شاگرد عنایتی

ستاره جوان ذوب‌آهن و تیم امید ایران به طور جدی مدنظر استقلال است.

استقلال منتظر شاگرد عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی پس از اینکه اردوی تیم ملی بزرگسالان را بخاطر انتقال به تیم المپیک از دست داد، انگیزه بالای خود را حفظ کرده و سعی دارد شرایط خوبی که در گذشته برای ذوب‌آهن داشت را در تیمِ تحت رضا عنایتی نیز ادامه دهد و بتواند در تیم المپیک ایران نیز مهره کلیدی باشد ولی او هم ازجمله بازیکنانی است که بحث نقل و انتقالاتی درباره او جود دارد.

این هافبک-مهاجم ۲۲ ساله که طی دو سال اخیر لیگ برتر برای ذوب‌آهن به میدان رفت و در تمام ۳۰ مسابقه فصل گذشته لیگ برتر حضور داشت و توانست سه گل مهم به ثمر رساند، حالا هم در تیم المپیک ایران شرایط خوبی را دنبال می‌کند و امیدوار است زیر نظر رضا عنایتی هم بتواند درخشش خود را تکرار کند.

محمدحسین اسلامی که گفته می‌شود ازجمله بازیکنان موردعلاقه جواد نکونام برای حضور در استقلال است، بخاطر تحت قرارداد بودن با باشگاه ذوب‌آهن و عدم وجود بند فسخ نمی‌تواند انتقال راحتی به جمع آبی پوشان داشته باشد و از سوی دیگر محمد ربیعی به شدت علاقه‌مند به حفظ این مهره کلیدی است.

این بازیکن المپیک در حالی به طور جدی خود را در تیم المپیک سرحال و آماده نگه داشته که اگر استقلال بتواند رضایت ذوب‌آهن را بگیرد، یک انتقال مهم تجربه می‌کند ولی عدم این اتفاق کاری می‌کند تا اسلامی پس از اردوی تیم المپیک به اصفهان برگردد و زیر نظر ربیعی کارش را ادامه دهد.