کد خبر : 1949997 | 20 تیر 1402 ساعت 12:32 | 29.9K بازدید | 5 دیدگاه

جانملکی: می‌خواهم بار دیگر قلعه‌نویی نامم را ببیند

مدافع جوان نساجی قائمشهر بعد از جدایی از این تیم، مدعی است در ادامه تصمیمی خواهد گرفت که بار دیگر بتواند نظر سرمربی تیم ملی را جلب کند.

جانملکی: می‌خواهم بار دیگر قلعه‌نویی نامم را ببیند

به گزارش "ورزش سه"، امیرمهدی جانملکی در این فصل از جمع نساجی جدا شد و اکنون قصد دارد طی هفته آتی تصمیم نهایی خود را در خصوص شرایط فوتبالی‌اش مشخص کند. او درباره جدایی از نساجی گفت: نساجی قطعا بخشی از قلب من است. تیمی که با هواداران پرشور خود به من فرصت رشد داد و همیشه در خاطرم خواهد ماند. مسلما برای این تیم بهترین اتفاقات را در فصل آتی و در مسابقات لیگ قهرمانان آرزو می‌کنم و امیدوارم با آقای رحمتی بتوانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

مدافع فصل گذشته نساجی درباره دعوت به اردوی تیم ملی به عنوان یک سورپرایز گفت: نه، من به این قضیه به عنوان سورپرایز نگاه نمی‌کنم. من جاه‌طلبی زیادی دارم و تیم ملی نیز قطعا بخشی از آن است. رقبای سختی دارم و این مسئله را رد نمی‌کنم. همه چیز اما اکنون به تصمیم فصل آینده‌ام بستگی دارد. می‌خواهم تصمیمی بگیرم و عملکردی داشته باشم که بار دیگر آقای قلعه‌نویی نامم را ببیند و فرصت رقابت را به من بدهند. خوبی سرمربی ایرانی این است که لیگ داخلی را هم کاملا دنبال می‌کند.

جانملکی درباره تصمیمش برای فصل آینده گفت: هنوز تصمیم نگرفته‌ام و از دو سه پیشنهادی که به دستم رسیده به زودی تصمیم خواهم گرفت. یک پیشنهاد خارجی هم دارم، اما مسلما ریسک بالایی دارد. در شرایط سنی من قطعا همه چیز ملاک مالی نیست و باید تصمیمی بگیرم که بتوانم روزی به گذشته فوتبالی‌ام افتخار کنم. به دنبال این هستم تا فصل جدید را با اتفاقات و اهداف بزرگی دنبال کنم و امیدوارم این مسئله به بهترین شکل برایم پیش برود.

دیدگاه‌ها