کد خبر : 1949933 | 20 تیر 1402 ساعت 08:31 | 34.9K بازدید | 8 دیدگاه

این 4 روز سرنوشت امباپه را مشخص می‌کند

کیلیان امباپه هفت روز دیگر به پاری سن ژرمن ملحق می‌شود، در 22 جولای باید به ژاپن سفر کند و 31 جولای هم تاریخ مهلت تعیین‌شده توسط باشگاه است.

این 4 روز سرنوشت امباپه را مشخص می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در نامه‌ای که پاری سن ژرمن 3 جولای برای کیلیان امباپه ارسال کرد، رسماً از این بازیکن خواست تا قبل از 31 جولای به توافق برسد. در اولین تماس‌هایی که قبلاً با او برقرار شده بود پیشرفتی برای تمدید قرارداد حاصل نشد. باشگاه به صراحت اعلام کرد که یا او تا پایان ماه جولای تمدید قراردادش را انجام می‌دهد یا در تابستان امسال فروشش را می‌پذیرد.

پی اس جی مدعی شد که یک دیدار مجدد با هدف یافتن بهترین راه حل، یعنی تمدید برای فصل 25-2024 یا خروج در تابستان امسال، باید فوری انجام شود.

این باشگاه فرانسوی‌ اصرار دارد که این دو راه حل برای جلوگیری از توقف روند باشگاه ناشی از تصمیمات اخیر این فوتبالیست است. این جملات در نامه‌ لو رفته پی اس جی به امباپه دیده شده بود. اما از امروز تا آخرین روز ماه، تاریخ‌های بیشتری وجود دارد که می‌تواند آینده امباپه را مشخص کند.

بولت سرشاخهتمرینات

امباپه که به کامرون سفر کرده و اکنون به الجزایر می‌رود، باید دوشنبه هفته آینده، 17 جولای، به همراه سایر بازیکنان به محل کار خود بازگردد. لوئیس انریکه پیش فصل را با اکثر بازیکنانش از جمله نیمار شروع کرده است و اولین قراری که الخلیفی برای حل این درگیری گذاشت، 17 جولای است. او پس از معرفی انریکه با چند رسانه فرانسوی صحبت از مهلت 10 روزه و حداکثر دو هفته‌ای صحبت کرد.

رئیس پاری سن ژرمن که به گفته چندین رسانه فرانسوی گلایه‌هایی را از 6 بازیکن به دلیل آخرین صحبت‌های کیلیان دریافت کرده، تلاش خواهد کرد تا مشکل را برطرف کند.

1896781

بولت سرشاخه22 جولای: سفر تبلیغاتی به ژاپن

پاری سن ژرمن در 22 جولای به تور ژاپن سفر می‌کند: یک تاریخ کلیدی دیگر. اتفاق عادی این است که اگر سفر آینده او با بقیه گروه حل نشده باشد، مشکل بزرگی شکل می‌گیرد. این بازیکن به نوبه خود قصد دارد به موقعیتش ادامه دهد و بنابراین با سایر اعضای تیم در تور باشد و به عنوان یک نفر دیگر به تیم لوئیس انریکه بپیوندد.

بولت سرشاخه25 جولای: اولین بازی دوستانه و تصمیم انریکه

سه روز پس از این تور، پاری سن ژرمن اولین بازی دوستانه خود را در اوزاکا در ورزشگاه یانمار ناگاید انجام خواهد داد. اولین بازی در مرکز تمرینی در 21 جولای برگزار می‌شود. با این حال، برای دوئل در ژاپن، تصمیم مربی اهمیت زیادی دارد. از آنچه مربی تصمیم می‌گیرد می‌توان چیزهای بیشتری در مورد برنامه‌های باشگاه با سیاستی که در پرونده امباپه دنبال می‌شود، آموخت. در 28 جولای یک بازی دوستانه دیگر با سرزو اوزاکا و در اول آگوست مقابل اینتر در توکیو قبل از بازگشت به پاریس برگزار می‌شود.

بولت سرشاخه31 جولای: تاریخ کلیدی در قرارداد فعلی

از نظر قانونی، امباپه این امکان را دارد که اگر قبل از 31 جولای این موضوع را اعلام کند، یک سال دیگر، تا سال 2025 تمدید کند. همان‌طور که الخلیفی گفت، پاری سن ژرمن همچنان برای این گزینه آماده است اما مهاجم در نامه 12 ژوئن خود خلاف این را بیان کرده بود. همچنین 31 جولای آخرین مهلتی است که باشگاه در نامه خود به بازیکن برای توافق در مورد تمدید یا فروش ذکر کرده است. از اول آگوست، باشگاه به شنیدن پیشنهادات ادامه خواهد داد، اما راهبردی که باید دنبال شود، هنوز ناشناخته است.

تمدید خودکار او قبلاً منتفی شده و باشگاه قبلاً چندین بار پیشنهاد قرارداد جدید را به این فوتبالیست داده است. پی اس جی در نامه اطمینان داد که جلسات متعددی در این زمینه انجام شده است. در 13 آگوست، پاری سن ژرمن اولین بازی خود در لیگ فرانسه را در پارک دو پرنس برگزار می‌کند.

دیدگاه‌ها