کد خبر : 1949619 | 19 تیر 1402 ساعت 03:47 | 115.2K بازدید | 206 دیدگاه

بازگشت دربی لوگوها

استقلالی‌ها ستاره پرسپولیس را حذف کردند (عکس)

درحالی‌که دربی هفته پنجم برگزار می‌شود، اما به نظر می‌رسد رقابت حساس استقلال و پرسپولیس از همین روز قرعه‌کشی کلید خورده است.

استقلالی‌ها ستاره پرسپولیس را حذف کردند (عکس)

به گزارش "ورزش سه" کانال رسمی باشگاه استقلال در یک پست که برنامه رقابت‌های لیگ برتر بیست و سوم را در آن منتشر کرد در یک اقدام جنجالی و احتمالا واکنش‌برانگیز ستاره لوگوی پرسپولیس را حذف کرد. این مسئله که به احتمال زیاد واکنش باشگاه پرسپولیس و پیج‌های هواداری مربوط به این تیم را به همراه خواهد داشت، بعد از مدت‌ها بار دیگر مطرح شده است. 
طی سال‌های گذشته دعوای ستاره لوگوی این دو باشگاه از روی سکوها و صفحات مجازی به دفتر مدیران بالارتبه و حتی بازیکنان هم رسیده است. ماجرا این است که استقلالی‌ها به خاطر دو قهرمانی در آسیا دو ستاره طلایی رو لوگوی خودشان حک کرده‌اند و پرسپولیسی‌ها هم به خاطر ده قهرمانی در رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران. جالب اینجاست که هیچکدام استدلال وجود ستاره روی لوگوی دیگری را قبول ندارد و بارها نسبت به آن واکنش داشته‌اند. 

اما سوال مهم اینجاست. چرا باید دلیل وجود یک ستاره طلایی در لوگوی یک باشگاه برای یک باشگاه دیگر مسئله باشد؟ شاید پاسخ این سوال باعث شود تا بالاخره یک دعوای عجیب و غریب در فوتبال ایران پایان یابد.

1896223

دیدگاه‌ها