کد خبر : 1949591 | 18 تیر 1402 ساعت 19:34 | 16.5K بازدید | 12 دیدگاه

اولین بازی جذاب برای آبی‌ها

استقلال - تارتار: هفته دوم در آزادی

تقابل استقلال با تیم‌های مهدی تارتار همیشه جدال‌هایی جذاب برای فوتبال ایران است.

استقلال - تارتار: هفته دوم در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال پس از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته نخست، به تهران بازخواهد گشت تا در ورزشگاه آزادی میزبان قوی سپید انزلی باشد.

نکته مهم در مورد ملوان در فصل جدید، حضور مهدی تارتار در این تیم است که همیشه تقابل‌های جذابی با استقلال داشته است. فصل گذشته نیز تیم او اگرچه در برابر آبی‌ها بازنده شد اما به خصوص در اصفهان بازی دیدنی را با این تیم داشت و در نهایت یک گل به خودی در دقیقه 90+5 نتیجه را تغییر داد.

فصل گذشته استقلال و ملوان سه بار رودرروی هم قرار گرفتند که آبی‌ها هر سه دیدار در لیگ برتر و جام حذفی را با پیروزی پشت‌سر گذاشتند و توانستند 9 بار دروازه تیم مازیار زارع را باز کنند، اما این فصل ملوان امیدوار است نتیجه بهتری را برابر استقلال کسب کند.

تارتار پیش از این با 8 تیم رودرروی استقلال قرار گرفته اما جذابیت این بازی بی‌تردید مربوط به دوران فوتبالی این سرمربی است که با پیراهن پرسپولیس، جدال‌های جنجالی را با تیم استقلال داشت و به همین دلیل در عرصه مربیگری نیز تقابل او مورد توجه قرار گرفت.

ملوان همچنین در هفته هشتم رودرروی پرسپولیس قرار خواهد گرفت که در این بازی میزبان خواهد بود و در استادیوم سیروس قایقران از این تیم میزبانی می‌کند.

دیدگاه‌ها