کد خبر : 1949561 | 19 تیر 1402 ساعت 01:38 | 31.8K بازدید | 14 دیدگاه

منصوریان-نکونام: تقابلی به اهمیت فینال جام‌ جهانی!

دیدار استقلال و فولاد و صحنه جدال نکونام و منصوریان، از جذاب‌ترین اتفاقات لیگ جدید خواهد بود.

منصوریان-نکونام: تقابلی به اهمیت فینال جام‌ جهانی!

به گزارش "ورزش سه"، یکی دیگر از دیدارهای جذاب استقلال در فصل جدید مسابقات لیگ برتر، تقابل با فولاد خواهد بود. دیداری که طبق قرعه‌کشی انجام شده، در هفته دوازدهم برگزار می‌شود. همواره در سال‌های اخیر جدال منصوریان با تیمش سابقش از حساسیت‌های بالایی برخوردار بوده و حالا با حضور نکونام روی نیمکت آبی‌ها، این جدال ویژه‌تر از هر زمان دیگری خواهد بود.

نکونام که با نشستن روی نیمکت فولاد به صورت جدی وارد عرصه مربیگری در لیگ برتر شد، چند فصل پر فراز و نشیب را با این تیم داشت و توانست ضمن کسب عنوان قهرمانی جام حذفی و سوپرجام، تیمش را بدون شکست و به عنوان صدرنشین، به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برساند.

1804533

اما نحوه جدایی پر سر و صدای نکونام از فولاد، حواشی بی‌پایانی را به دنبال داشت و این سرمربی جوان پس از غلبه بر الفیصلی و پیش از نبرد حساس مرحله یک چهارم نهایی مقابل الهلال، اردوی تیمش را ترک کرد و به ایران بازگشت تا این اتفاقات منجر به حضور منصوریان روی نیمکت خوزستانی‌ها شود.

منصوریان که مسئولیت هدایت تیم ناامید و بحران‌زده فولاد را در دست گرفته بود، با وجود ناملایمتی‌های روی سکوها، نتایج خوبی را با این تیم گرفت و پس از جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال، نام وی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت این تیم مطرح شد، اما در نهایت منصوریان در اهواز ماندنی شد تا مأموریت نیمه تمامش در فولاد را به سرانجام برساند.

منصوریان فصل قبل و در روزهای ابتدایی که هدایت فولاد را در دست گرفته بود، برابر استقلال به میدان رفت که این بازی با پیروزی 2 بر صفر آبی‌پوشان به پایان رسید و حالا سرمربی فعال و پر جنب و جوش خوزستانی‌ها باید برابر نکونامی قرار بگیرد که او نیز انگیزه‌های بی‌پایانی برای برتری برابر تیم سابقش دارد.

استقلال و فولاد باید در هفته دوازدهم لیگ به مصاف هم بروند. این جدال یک مسابقه عادی نخواهد بود و کوهی از انگیزه روی نیمکت هر دو تیم وجود دارد و باید دید برنده این جدال منصوریان خواهد بود یا نکونام.

دیدگاه‌ها