کد خبر : 1949557 | 18 تیر 1402 ساعت 17:51 | 26.9K بازدید | 2 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

یک سؤال ساده از دیبالا پرسیدم، جواب نداد!

تیاگو سیلوا، بهترین بازیکن فصل قبل چلسی، از ورود پائولو دیبالا به این تیم استقبال می‌کند.

یک سؤال ساده از دیبالا پرسیدم، جواب نداد!

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری مسابقات فرمول یک در انگلیس ستاره‌های زیادی را به پیست مسابقات در این کشور کشانده است. از پپ گواردیولا و تیاگو سیلوا تا پائولو دیبالا، همه از نزدیک فرمول یک این هفته را تماشا کردند.

تیاگو سیلوا از این فرصت استفاده کرد تا از دیبالا یک سوال مهم بپرسد: آیا به چلسی می‌آیی؟ مدافع برزیلی گفت: «یک خبرهایی هست که شاید دیبالا به چلسی بیاید. از او در این باره پرسیدم، اما او نمی‌خواست به من چیزی بگوید. آیا خودم دوست دارم که او بیاید؟ مطمئنا، او ستاره است. اگر بیاید، خیلی به ما کمک می‌شود.»

1896136

به این ترتیب، آینده مهاجم آرژانتینی در هاله‌ای از ابهام است و به نظر می‌رسد او رم را ترک کند تا به تیم دیگری ملحق شود. چلسی هم در پس‌زمینه نشسته و اتفاقات را زیر ذره‌بین دارد تا به موقع اقدام کند.

نکته مهم این است که در قرارداد دیبالا با رم بندی وجود دارد که به او اجازه می‌دهد در ازای 12 میلیون یورو به یک تیم خارجی بپیوندد. از تیم‌های عربستانی هم به عنوان مشتریان او یاد می‌شود.

تیاگو سیلوا که سابقه بازی در میلان را هم دارد، درباره پیوستن کریستین پولیشیچ از چلسی به میلان گفت: «متاسفم چون آدم خوبی است، یک بازیکن رؤیایی است ولی پارسال فرصت زیادی نداشت تا با ما بازی کند. اگر به میلان برود، خوب کار خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها