کد خبر : 1949554 | 18 تیر 1402 ساعت 17:47 | 27.3K بازدید | 5 دیدگاه

تقابل جذاب سپاهان - ذوب آهن؛

اولین شهرآورد لیگ برتر در هفته دوم

ژوزه مورایس این بار امیدوار است شش امتیاز کامل را در هفته دوم و هفدهم از رقیب همشهری بگیرد.

اولین شهرآورد لیگ برتر در هفته دوم

به گزارش ورزش سه، قرعه‌کشی لیگ برتر در حالی برگزار شد که طرفداران فوتبال در اصفهان منتظر مشخص شدن تاریخ دربی اصفهان بین سپاهان و ذوب آهن بودند که بر این اساس این بازی در هفته دوم نیم فصل اول برگزار می‌شود. 

در بازی رفت، تیم ذوب آهن میزبان خواهد بود و بنابراین بازی در استادیوم فولادشهر برگزار می‌شود و در بازی برگشت، این سپاهان است که به عنوان میزبان به مصاف حریف خود می‌رود.

این فصل سرمربی ذوب آهن تغییر کرده و هدایت این تیم به محمد ربیعی سپرده شده است. ذوب آهنی‌ها که در دو فصل متوالی با هدایت مهدی تارتار تنها یک باخت به سپاهان دادند، حالا امیدوارند با هدایت محمد ربیعی طعم پیروزی را هم بچشند و رقیب سنتی خود را شکست بدهند.

از آن سو، ژوزه مورایس که به نوعی با از دست دادن امتیاز در فصل گذشته برابر رقیب همشهری، قهرمانی را واگذار کرد، این‌ بار با تیم جدید و پرستاره خود تلاش می‌کند تا در اوایل لیگ برتر نتیجه لازم را به دست بیاورد.

دربی اصفهان که دومین شهرآورد مهم لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، از اولین دوره لیگ برتر خلیج فارس وجود داشته و در طی آن سپاهان ۲۶ بار و ذوب آهن ۱۹ بار توانسته‌اند به پیروزی برسند و ۲۵ تساوی هم در تقابل دو تیم وجود داشته است.

دیدگاه‌ها