کد خبر : 1949089 | 16 تیر 1402 ساعت 17:09 | 57.4K بازدید | 15 دیدگاه

به میل رئال: امباپه پی‌اس‌جی را بازی می‌دهد

کیلیان امباپه همچنان این پیام را می‌فرستد که قصد جدایی از پاری‌سن‌ژرمن را ندارد و فصل آینده هم در این تیم بازی خواهد کرد.

به میل رئال: امباپه پی‌اس‌جی را بازی می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، معلوم نیست آنچه امباپه انجام می‌دهد بر اساس یک استراتژی از پیش طراحی شده است یا نه، ولی هر چه هست، فقط نشان می‌دهد که او قصد دارد سال آخر قراردادش را هم در پاریس بگذراند.

او پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فرانسوی فصل 23-2022 که مشترکا توسط اکیپ و فرانس فوتبال اهدا می‌شود، عکسی از خودش و این جام را به اشتراک گذاشت و ضمن تشکر از هم‌تیمی‌هایش در پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی فرانسه نوشت: «راه ادامه دارد» که آشکارا نشان از عزم او برای ماندن در پاریس دارد.

1895367

این پیام یک روز بعد از آن منتشر می‌شود که نامه تند باشگاه به این بازیکن لو رفت. باشگاه به او هشدار داده که نمی‌تواند فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد برود، یا باید قراردادش را تمدید کند و یا همین تابستان از پاریس برود.

در حقیقت، پاری‌سن‌ژرمن برای اینکه از قوانین بازی جوانمردانه مالی تبعیت کرده باشد، نمی‌تواند اجازه دهد امباپه به عنوان بازیکن آزاد جدا شود. در صورتی که امباپه تابستان آینده برود بدون اینکه پولی به حساب باشگاه پاریسی واریز شود، آن وقت مجبور خواهند بود چند بازیکن مهم خود را بفروشند تا حساب و کتاب‌هایشان تراز شود.

امباپه در این میان به کامرون سفر کرد تا کشوری که پدرش اهل آن بود را از نزدیک ببیند. این در حالی است که هم پی‌اس‌جی و هم رئال مادرید منتظر حرکت بعدی این بازیکن نشسته‌اند.

دیدگاه‌ها