کد خبر : 1948707 | 14 تیر 1402 ساعت 18:07 | 94.4K بازدید | 77 دیدگاه

رختکن تراکتور با خمس عالی است؛

شجاع: از امکانات تراکتور شوکه شدم!

مدافع تیم تراکتور گفت: امکانات و زیرساخت‌های تراکتور من را شوکه کرد و بهتر از تیم‌های قطری است.

شجاع: از امکانات تراکتور شوکه شدم!

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده مدافع جدید تیم تراکتور در خصوص بازگشتش به این تیم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که پس از چندین سال بار دیگر به تراکتور بازگشته‌ام، امیدوارم فصل فوق‌العاده‌ای با حمایت هواداران رقم بزنیم. همیشه از بزرگی تراکتور و هوادارانش گفته‌ام و طی این سال‌ها حتی یک بار هم بی‌احترامی از پرشورها ندیده‌ام. من هم از صمیم قلب دوست‌شان دارم و برای آغاز فصل و دیدار دوباره با پرشورها، لحظه شماری می‌کنم.

خلیل‌زاده با اشاره به انگیزه بالایش برای آغاز لیگ‌ بیست و سوم، گفت: پس از سال‌ها به ایران بازگشته‌ام و می‌خواهم روند خوبم را ادامه دهم.

وی در خصوص امکانات تراکتور اظهار داشت: انتظار چنین امکاناتی را نداشتم. زمانی که من در تراکتور بودم، زمین تمرین و رختکن و شرایط ایده‌آلی نداشتیم. خوشبختانه با آمدن آقای زنوزی امکانات و زیرساخت‌های تراکتور بهتر از تیم‌های قطری شده و تمامی بازیکنان جدید تیم از شرایط حرفه‌ای حاکم بر باشگاه رضایت دارند.

1891854

مدافع تراکتور با اشاره به گذشته تراکتور گفت: تراکتور یکی از تیم‌های بزرگ آسیاست و همه باید بدانند که پیراهن چه تیمی را برتن کرده‌اند. من خودم قبلاً هم اینجا بوده‌ام و شأن و جایگاه تراکتور را می‌دانم. فصل گذشته هواداران در اکثر بازی‌ها به ویژه در دیدار با سپاهان سنگ تمام گذاشتند. من و هم‌تیمی‌هایم با دیدن فیلم‌های آن بازی از جو ورزشگاه یادگار امام (ره) حیرت زده شده بودیم.

وی ادامه داد: تراکتور در فصل آینده بیش از هر زمان دیگری به حمایت هوادارانش نیاز دارد. صرفاً با تلاش بازیکنان و یا کادر فنی موفقیت حاصل نمی‌شود؛ اگر می‌خواهیم فصل فوق‌العاده‌ای رقم بزنیم، همه باید همدل و متحد باشیم. از هواداران‌مان خواهش می‌کنم در بازی‌های خانگی حتی یک صندلی هم خالی نگذارند و تمامی اعضای تیم را حمایت کنند.  

مدافع تراکتور در خصوص کار کردن با خمس توضیح داد: من با مربیان خارجی زیادی کار کرده‌ام، به نظرم آقای خمس از نظر فنی جزء برترین‌های لیگ ایران است و معتقدم روزهای خوبی برای تراکتور رقم می‌خورد.  

خلیل‌زاده با تأکید بر اینکه قول می‌دهم هواداران در پایان فصل از عملکرد تک تک بازیکنان راضی باشند، گفت: جو حاکم بر رختکن تراکتور عالی است و بهترین بازیکنان جوان لیگ ایران در تراکتور توپ می‌زنند. نتایج خوب از رختکن رقم می‌خورد. امیدوارم با آماده‌سازی مطلوب در اردوی ترکیه، شروع خوبی در لیگ داشته باشیم.

دیدگاه‌ها