کد خبر : 1948364 | 13 تیر 1402 ساعت 12:22 | 42.9K بازدید | 8 دیدگاه

هر بازیکنی را بخواهد، می‌خرم

به ژاوی قول داده‌ام و روی قولم نیز هستم

خوان لاپورتا در مصاحبه جدید خود تاکید کرد که به ژاوی قول داده تا هر بازیکنی که بخواهد را به خدمت بگیرد.

به ژاوی قول داده‌ام و روی قولم نیز هستم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا کار خود در نقل و انتقالات تابستانی را با خرید ایلکای گوندوگان شروع کرد و گفته می‌شود با اینیگو مارتینز نیز به توافق رسیده است. بارسا همچنین ویتور روکه، آردا گولر و اوریل رومئو را نیز می‌خواهد. بارسا دو روز پیش از یوفا خبر خوشی نیز دریافت کرد و مجوز حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد را به دست آورد.

1892714

خوان لاپورتا مطمئن است که بارسا می‌تواند در لیگ قهرمانان یک مدعی بزرگ باشد: «همانطور که گفته بودم، ما مرتکب جرمی نشده ایم و یوفا نیز نتوانست چیزی علیه بارسلونا پیدا کند. ما در لیگ قهرمانان حاضر خواهیم بود و همینجا قول می‌دهم که یکی از شانس‌های قهرمانی نیز خواهیم بود. ما تیمی را روانه فصل بعد می‌کنیم که مدعی قهرمانی در چمپیونزلیگ باشد.»

1894104

لاپورتا ادامه داد: «قول و قرارهایی با ژاوی داشته ایم و من مطمئن هستم که به آنها خواهیم رسید. فصل نقل و انتقالات تازه شروع شده است. کم و بیش روی تقویت خط دفاعی تمرکز کرده ایم. اگر روند خروجی‌ها خوب و مثبت پیش برود، به زودی یکی دو بازیکن برای دفاع جذب خواهیم کرد. در خط میانی به یک بازیکن جدید نیاز داریم و من به ژاوی قول داده ام هافبک موردنظرش را بخرم. خواهیم دید در مورد بازیکنانی که پیشنهاد دارند چه اتفاقی می افتد. برخی گفته بودند می‌رویم ولی حالا می‌خواهند ادامه دهند. در خط حمله تقریبا تیم کاملی داریم. من به ژاوی قول داده ام و روی قولم نیز هستم.»

دیدگاه‌ها