کد خبر : 1947965 | 11 تیر 1402 ساعت 14:52 | 50.4K بازدید | 27 دیدگاه

جنجال کامنت منچستریونایتد برای عروسی دخیا

تبریک منچستریونایتد به داوید دخیا بابت عروسی‌اش با واکنش خشمگینانه گروهی از هواداران باشگاه روبرو شده است.

جنجال کامنت منچستریونایتد برای عروسی دخیا

به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا از دیروز رسما بازیکن آزاد است و می‌تواند با هر تیمی که خواست، قرارداد ببندد. او بعد از 12 سال بازی برای منچستریونایتد از این تیم جدا شده است.

با این حال، دروازه‌بان 32 ساله اسپانیایی اجازه نداد جدایی از یونایتد و آینده مبهم شغلی روی زندگی شخصی‌اش تاثیر بگذارد و در یک مهمانی بزرگ با نامزد 37 ساله‌اش که بازیگر، مجری و خواننده است، ازدواج کرد.

البته ممکن است دخیا هم‌چنان به یونایتد برگردد چرا که گفته می‌شود باشگاه برنامه یک مذاکره رو در رو با او را چیده است. فعلا که دخیا از ازدواجش خوشحال است و تصاویری از جشن را روی اینستاگرامش منتشر کرده و زیرش نوشته: «نمی‌شد از این خوشحال‌تر باشیم.»

1893452

حساب رسمی منچستریونایتد در توییتر در واکنش به ازدواج دخیا نوشت: «تبریک، دیوید» و همین مساله موجی از واکنش را به همراه داشت. گروهی از هواداران از این ناراضی هستند که یونایتد ابتدا به دخیا پیشنهاد تمدید قراردادش را داد و بعد که او این پیشنهاد را قبول کرد، یونایتد نظرش را عوض کرد و پیشنهاد را از روی میز برداشت.

یکی از کاربران نوشت: «بعد از سال‌ها خدمت فوق‌العاده وفادارانه، او را بازیکن آزاد کردید و اینقدر گستاخید که کامنت هم می‌گذارید. به عنوان یک هوادار یونایتد می‌گویم گم‌ شوید.»

دیگری نوشت: «شوخی می‌کنید؟ شما کاری کردید این مرد توی روز عروسی‌اش کارش را از دست بدهد» و یک هوادار خشمگین‌تر نوشت: «این باشگاه شرم نمی‌کند... شما نسبت به او خیلی بی‌احترامی کردید!»

دیدگاه‌ها