کد خبر : 1947829 | 11 تیر 1402 ساعت 03:44 | 91K بازدید | 25 دیدگاه

آینده مبهم علیرضا رضایی در استقلال

سکوت این دروازه‌بان از رضایت نیست! (عکس)

دروازه‌بان استقلالی‌ها با وجود حضور در تمرینات این تیم آینده مبهمی را پیش‌روی خود می‌بیند.

سکوت این دروازه‌بان از رضایت نیست! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رضایی، گلر 24 ساله استقلال، طی دو فصل گذشته آنطور که دوست داشت، در ترکیب این تیم قرار نگرفت. او حالا در شرایطی که یک فصل دیگر با آبی پوشان قرارداد دارد، آینده مبهمی را پیش‌روی خود می‌بیند.

رضایی یکی از دروازه‌بان‌های مورداعتماد جواد نکونام محسوب می‌شود؛ نکونام سال گذشته در فولاد هم علاقه‌مند به جذب رضایی بود، اما باشگاه استقلال این اجازه را به گلر خود نداد. حالا با حضور نکونام در استقلال او ظاهرا مخالف جدایی علیرضا رضایی است.

دروازه‌بان آبی پوشان با چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری روبه رو شده است. او علاقه‌مند است در استقلال بماند، اما دوست دارد در تیمی باشد که به عنوان گلر شماره یک بازی کند.

در چنین شرایطی گفته می‌شود جواد نکونام به دنبال جذب یک دروازه‌بان خارجی است تا در کنار رضایی از هردوی آنها در ترکیب استفاده کند.

این دروازه‌بان مطرح و آینده‌دار در روزهای گذشته در تمرینات استقلال حضور یافته و کارش را جلو می‌برد، اما وضعیتش مشخص نیست. رضایی به واسطه قراردادش فعلا باید در تمرینات باشد اما احتمال دارد با رضایت باشگاه استقلال و نکونام او به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید در نهایت تکلیف رضایی و استقلال چه می‌شود و این دروازه‌بان با پیراهن چه تیمی لیگ بیست و سوم را شروع خواهد کرد.

دیدگاه‌ها