کد خبر : 1947778 | 10 تیر 1402 ساعت 17:55 | 45.8K بازدید | 42 دیدگاه

آخرین ضربه به دخیا: باور کن این‌قدر سوتی دادی!

در میانه اخبار و شایعات درباره شرایط داوید دخیا و جدایی یا ماندگار شدنش در منچستریونایتد یک هوادار ویدیویی 2 ساعته تهیه کرده که تمام اشتباهات او با پیراهن شیاطین سرخ را نشان می‌دهد.

آخرین ضربه به دخیا: باور کن این‌قدر سوتی دادی!

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه داوید دخیا معتقد است رفتار منچستریونایتد با او در فصل نقل و انتقالات جاری مناسب ستاره‌ای که سال‌ها محافظت از دروازه‌شان را بر عهده داشته نیست یک هوادار یونایتد کار را برای این سنگربان اسپانیایی دشوارتر کرد.

شبکه‌های اجتماعی گاهی می‌تواند بسیار بی‌رحم باشد. دخیا امروز این بی‌رحمی را با گوشت و پوستش احساس کرد زمانی که با ویدیویی 2 ساعته مواجه شد که تمام اشتباهات او درون دروازه یونایتد را یکجا جمع کرده بود. این ویدیو توسط یک هوادار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. هواداری که مشخصا خواهان جدا شدن این دروازه‌بان اسپانیایی است.

1893165

دخیا تا این لحظه 12 فصل با پیراهن یونایتد به میدان رفته و 4 فصل به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شده است. اما رفتارهای اخیر هواداران نشان می‌دهد که برای آنها کفه ترازوی اشتباهات و ناکامی‌های دخیا سنگین‌تر از درخشش‌ها و سیوهای مهم او است. رفتارهایی که نقطه اوج‌شان ویدیوی 2 ساعته امروز است.

این ویدیو با عنوان "داوید دخیا: کلاه‌بردار" امروز بارگزاری شده است. درحالیکه از انتشار این ویدیو هنوز دو ساعت نگذشته بود، یعنی در زمانی کمتر از مدت‌زمان تماشای آن، تعداد تماشای ویدیو به 2 میلیون نفر رسید.

دیدگاه‌ها