کد خبر : 1947615 | 10 تیر 1402 ساعت 07:00 | 84.7K بازدید | 15 دیدگاه

دست خالی‌ترین مربی لیگ برتر!(عکس)

سرمربی آلومینیوم اراک کار سختی برای ساخت یک تیم جدید برای حضور در لیگ برتر دارد.

دست خالی‌ترین مربی لیگ برتر!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در حالی هدایت آلومینیوم اراک را برعهده گرفت که این تیم تقریبا ۹ بازیکن اصلی فصل گذشته‌اش را از دست داده و علاوه بر آن خروجی‌های پرشمار دیگری هم داشته است که در این وضعیت و با بودجه محدود این باشگاه در فصل جدید، روز به روز به جدا شده‌ها اضافه می‌شود، اما این مربی امیدوار است با حمایت مدیران ایرالکو بتواند هرچه زودتر تیمش را جمع کند و تمرینات را با سر و شکل کامل‌تری ادامه دهد. 

حسینی که طی دو سال اخیر همراه با بازیکنان کم نام و نشان در لیگ برتر حضور داشته و توانست سهمیه لیگ برتری خودروسازان را حفظ کند، حالا در شرایطی مشغول برنامه‌ریزی برای تمرینات و مسابقات تدارکاتی پیش‌فصل آلومینیوم و حضور در بازی‌های رسمی است که هنوز شاید ۸۰ درصد از تیم مدنظرش شکل نگرفته و سخت‌ترین کار را بین تمام مربیان لیگ برای اجرای کارهای تاکتیکی خود در تمرینات دارد. 

1892924

سرمربی آلومینیوم اراک امیدوار است در حالی که بازیکنان پرشمار تاثیرگذاری نسبت به فصل گذشته از این تیم جدا شده‌اند، بتواند با حمایت و پشتیبانی مدیران این باشگاه نفرات مدنظرش را جذب کند تا بتوانند آماده‌سازی بهتری برای حضور در لیگ برتر داشته باشند و تمرینات را با بازیکنان دلخواهش پیش ببرد. 

مجتبی حسینی در یک هفته اخیر با تعداد کمی از بازیکنان فصل گذشته مثل امیر نوری، اسماعیل شریفات و ... تمرینات را دنبال کرده و ابزار لازم از نظر بازیکن را دراختیار ندارد که بتواند برنامه‌های فنی و آماده‌سازی بدنی خود را اجرا کند.

دیدگاه‌ها