کد خبر : 1947560 | 09 تیر 1402 ساعت 19:40 | 61.1K بازدید | 11 دیدگاه

گزینه خروجی بارسلونا: واقعا می‌خواهم بمانم

فران تورس به شایعات در مورد آینده‌اش در بارسلونا پاسخ داد.

گزینه خروجی بارسلونا: واقعا می‌خواهم بمانم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تلاش است تا خروجی‌های لازم را برای حل مشکلات فرپلی مالی انجام دهد و در عین حال بازیکنان جدیدی را در نقل و انتقالات جذب کند. 
فران تورس یکی از بازیکنانی است که در هفته‌های اخیر شایعاتی پیرامون جدایی‌اش از بارسلونا منتشر شد اما به نظر می‌رسد این بازیکن برنامه‌های دیگری دارد. 
بازیکن سابق والنسیا و منچسترسیتی تقریبا دو سال پیش با مبلغ 55 میلیون یورو به بارسا پیوست و بسیاری از طرفداران احساس می‌کنند که او در حد انتظار عمل نکرده است. 
با این حال، تورس شایعات مربوط به جدایی احتمالی خود از بارسلونا را رد کرد و تصمیمش را توضیح داد: "من واقعا می‌خواهم در بارسا بمانم، بسیار خوشحالم و برنامه من این است که بمانم و با باشگاه در ارتباط باشم." 

1892835

با این حال، او اعتراف می‌کند که در حال حاضر برای بازگشت به فرم بهتر تلاش می‌کند: "هیچ کس نمی‌تواند مرا از نظر روحی شکست دهد. سال گذشته با وجود مصدومیت پایم بسیار بدشانس بودم، اما امسال می‌خواهم ثابت کنم که بازیکن بسیار خوبی هستم." 
در روزهای اخیر شایعاتی در مورد علاقه استون ویلا برای جذب او منتشر شده بود. او مدعی شد: "من موبایلم را روی حالت هواپیما گذاشتم و پیامی دریافت نمی‌کنم. در 10 جولای به (تمرین پیش فصل) ملحق می‌شوم و شرط من فقط بارسا است. در دنیای فوتبال، زندگی چرخش‌های زیادی دارد، امروز در بارسلونا هستید و فردا..."

دیدگاه‌ها