کد خبر : 1947539 | 09 تیر 1402 ساعت 18:00 | 51K بازدید | 9 دیدگاه

خیرونا بی‌قرار رومئو

عصبانی از بارسلونا: باشگاه کاتالان لرزید

در خیرونا از جدایی احتمالی اوریول رومئو و انتقالش به بارسلونا بی‌قرار شده‌اند. آنها از مذاکرات مخفیانه بارسا با کاپیتانشان عصبانی هستند.

عصبانی از بارسلونا: باشگاه کاتالان لرزید

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا پس از فصل باشکوهی که داشت، با امیدواری به فصل پیش رو نگاه می‌کند اما از روز گذشته انتشار یک خبر باعث بی‌قراری و عصبانیت در تیم مدیریتی باشگاه شده است. رسانه‌های اسپانیایی خبر از مذاکرات مثبت بارسا با اوریول رومئو، کاپیتان خیرونا، دادند و اینکه قرار است او با قراردادی هشت میلیون یورویی جانشین سرخیو بوسکتس شود. اینجا بود که خیرونا شروع به لرزیدن کرد. باشگاه خیرونا هنوز هیچ تماسی از بارسلونا نداشته و مذاکرات با رومئو مخفیانه و بدون اطلاع باشگاه بوده است.

1892443

رومئو گزینه‌ای ارزان برای باشگاهی است که با مشکلات مالی دست به گریبان است و متئو آلمانی به عنوان یکی از طرح‌های معجزه وارش پیشنهاد جذب رومئو را داده است. همه می‌دانند که اگر بارسلونا در جذب بازیکنی جدی باشد، حفظ او غیرممکن خواهد بود به خصوص که خیرونا، باشگاهی کاتالان و همسایه بارسلونا، باشد.

1892793

سال فوق‌العاده رومئو با قرمز و سفیدها تایید کرد که در 31 سالگی هنوز هم قادر به رقابت با بهترین‌هاست و فقط یک پیشنهاد قطعی از بارسا باعث جدایی او خواهد شد و می‌تواند او را وادار کند که تیمش را تغییر دهد. در خیرونا روی رومئو برای فصل بعد حساب باز کرده‌اند ولی وقتی پای بارسلونا در میان باشد، همه چیز متفاوت خواهد شد.

دیدگاه‌ها