کد خبر : 1947424 | 08 تیر 1402 ساعت 21:38 | 32.5K بازدید | 3 دیدگاه

اتهام بزرگ به مودریچ در کرواسی: شهادت دروغ

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، در کشورش به دلیل شهادت نادرست به دادگاه فراخوانده شده است.

اتهام بزرگ به مودریچ در کرواسی: شهادت دروغ

به گزارش "ورزش سه"، دادستانی کرواسی امروز رسما اعلام کرد که علیه لوکا مودریچ و دژان لوورن، ستاره‌های فوتبال این کشور، دادخواستی تهیه کرده و به اتهام شهادت نادرست به دادگاه ارائه کرده است. مودریچ حالا باید به این اتهام دادگاهی شده و از خود دفاع کند. 
دادستانی بلژیک می‌گوید لوکا مودریچ که در سپتامبر 2017 به دادگاهی در شهر اوسیک فراخوانده شده تا در یک پرونده کیفری به عنوان شاهد شرکت کند اظهاراتی خلاف واقع داشته و حالا به اتهام شهادت نادرست باید مقابل دادگاه بایستد. در کیفرخواست علیه مودریچ اشاره شده که در همان تاریخ قاضی پرونده به او هشدار داده بود که هر نوع شهادت نادرست در حکم ارتکاب جرم خواهد بود. 
مودریچ چند سالی است که در کرواسی با این پرونده درگیر است. او پنج سال پیش حکم تبرئه گرفت و از اتهام شهادت نادرست تبرئه شد. اصل پرونده در سال 2017 برای رسیدگی به اتهامات زراوکوو مامیچ و همکارانش برگزار شده بود و مودریچ به عنوان شاهد و مطلع در دادگاه حاضر بود. 

1892579

در همان زمان دادستان مودریچ را به اظهارات نادرست متهم کرد. موضوع پرونده انتقال مودریچ از دینامو زاگرب به تاتنهام در سال 2008 بود. دادگاه در نهایت حکم داد که برای محکوم کردن مودریچ شواهد کافی در اختیار ندارد. تا این لحظه حکم نهایی دادگاه علیه مامیچ هم اعلام نشده است. مودریچ در جریان دادگاه مدعی شد که جزئیات ماجرا و فعالیت‌های مامیچ را به خاطر نمی‌آورد. 
دژان لوورن که با فوتبالی ملی خداحافظی کرده است هم به همراه مودریچ به عنوان شاهد در این پرونده حضور داشت و در حال حاضر او هم به دادگاه فراخوانده شده و با اتهامی شبیه مودریچ روبرو است.

دیدگاه‌ها