کد خبر : 1947373 | 08 تیر 1402 ساعت 16:05 | 51.7K بازدید | 10 دیدگاه

اوریول رومئو؛

عجیب‌ترین گزینه برای جانشینی بوسکتس در بارسا

طبق ادعای اسپورت بارسلونا قصد دارد قید خرید مارسلو برزوویچ را بزند و هافبک خیرونا را به‌سرعت با قراردادی هشت میلیون یورویی بخرد.

عجیب‌ترین گزینه برای جانشینی بوسکتس در بارسا

به گزارش "ورزش سه"، اوریول رومئو حالا هافبک مورد نظر و گزینه اصلی بارسلونا برای جانشینی سرخیو بوسکتس است. بازیکن خیرونا هم از کادر مربیگری و هم از مدیریت ورزشی چراغ سبز گرفته و این انتقال به زودی با حداکثر 15 میلیون یورو هزینه که بسیار کمتر از رقم انتقال بروزوویچ است، نهایی خواهد شد. رومئو اکنون منتظر خبر بارسلوناست و در صورت منتفی شدن جذب هافبک کروات، به جمع آبی و اناری‌ها برمی‌گردد.

1892445

بارسا و دیگر تیم‌های اروپایی از عملکرد اوریول رومئو در خیرونا شگفت زده شده‌اند. او رهبر بزرگ خط میانی این تیم در فصل گذشته بود. در بارسلونا معتقدند او توانایی بازی در ترکیب اصلی را دارد و می‌تواند همه را سورپرایز کند.

1892446

رومئو که محصول آکادمی لاماسیاست، پیش از این در تیم‌های پایه بارسا بازی کرده و یک بار نیز برای تیم اول باشگاه به میدان رفت. خیرونا نیز به سبک بارسلونا می‌کند و او مشکلی برای تطابق پذیری تاکتیکی نخواهد داشت. برای این بازیکن کاتالان بارسا هشت میلیون یورو در نظر گرفته که با پاداش و بندهای متغیر ممکن است به 15 میلیون یورو نیز برسد، ولی انتقال بروزوویچ بیش از 20 میلیون یورو هزینه دارد. رومئو سابقه بازی برای چلسی، والنسیا و ساوتهمپتون را نیز دارد.

دیدگاه‌ها