کد خبر : 1947031 | 06 تیر 1402 ساعت 21:56 | 91.7K بازدید | 39 دیدگاه

فودنِ پسر کم‌کم از پدرش محبوب‌تر می‌شود! (عکس)

روند پرشتاب دنبال‌ شدن پسر چهار ساله فیل فودن، ستاره انگلیسی منچسترسیتی، در شبکه‌های اجتماعی ادامه دارد و او کم‌کم به اندازه پدرش مشهور می‌شود.

فودنِ پسر کم‌کم از پدرش محبوب‌تر می‌شود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا و در پایان فینال استانبول، فیل فودن پسر 4ساله‌اش، رونی، را روی دوش گرفت و وارد تونل ورزشگاه شد. تصاویر پسر خردسال فیل فودن درحالی‌که مدال طلای پدرش را به گردن داشت و سعی می‌کرد با هوادارانی که دست‌هایشان را به سمت او دراز کرده‌اند دست بدهد در انگلیس بسیار مورد توجه قرار گرفت و میلیون‌ها نفر را شیفته رونی فودن 4ساله کرد.

1891864

به همین دلیل بود که او به پدیده جدید شبکه‌های اجتماعی در انگلیس تبدیل شد و حساب اینستاگرام او ظرف چند روز 2 میلیون دنبال‌کننده جدید پیدا کرد. رونی پیش از این هم بارها در حالی که پدرش در حال پخش زنده در اینستاگرام بود سرزده وارد ویدیوی او شده بود. اما رونی حالا برای خودش شهرت پیدا کرده است. در روزهای گذشته گزارش‌هایی درباره مطرح شدن رونی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، اما جالب اینجاست که سیر پرشتاب روند محبوبیت او همچنان ادامه دارد و دنبال‌کننده‌هایش در اینستاگرام لحظه به لحظه افزایش می‌یابد. 

1891865

یکی دیگر از تصاویر فینال استانبول که رونی را در انگلیس و به خصوص برای هواداران منچسترسیتی محبوب کرد، تصویری بود که او را با چهره‌‌ای که شیطنت از آن می‌بارید در کنار سرخیو آگوئرو، ستاره سابق سیتی، نشان می‌داد.

رونی در حال حاضر همراه پدر و خانواده‌اش در تعطیلات به سر می‌برد و عکس‌هایی که فیل فودن همچنان از او در اینستاگرام منتشر می‌کند حتی بیشتر از عکس‌های ستاره سیتی مورد توجه قرار می‌گیرد. با توجه به روند فعلی بعید نیست که رونی فودن به زودی حتی از پدرش، فیل، هم محبوب‌تر شود و در اینستاگرام فالوئرهای بیشتری پیدا کند. 

1891866

دیدگاه‌ها