کد خبر : 1946881 | 06 تیر 1402 ساعت 09:35 | 17.9K بازدید | 2 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: مهاجمان شیطان

میان عناوین اصلی امروز روزنامه‌های چاپ ایتالیا تیتر‌هایی مربوط به نقل و انتقالات باشگاه میلان به چشم می‌خورد.

روزنامه‌های ایتالیا: مهاجمان شیطان

به گزارش "ورزش سه"، میلان بنابر نظر استفانو پیولی برای تقویت خط حمله در نقل و انتقالات تابستانی دست به‌کار شده است.
روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا تایید می‌کنند که میلان لوفتوس-چک و کریستین پولیشیچ را از چلسی جذب می‌کند.

1891640

تیتر یک امروز گاتزتا دلو اسپورت به وضعیت خط حمله میلان اشاره دارد: "مهاجمان شیاطین" در توضیح این تیتر می‌خوانیم: "لوفتوس-چیک و پولیشیچ می‌رسند، و اکنون نوبت اسکاماکا است. میلان غیرقابل توقف: از چلسی هافبک و وینگر تهاجمی می‌گیرد. در حمله، اسکاماکا بر موراتا برتری داشت."
این روزنامه به محرومیت احتمالی یوونتوس از مسابقات اروپایی به دلیل پرونده عدم شفافیت مالی خبر داد:"یووه به سمت یورو استاپ. آن‌ها در معرض یک سال محرومیت هستند. بدون لیگ کنفرانس، یوفا همچنین می‌تواند بیانکونری‌ها را با جریمه حداکثری مجازات کند."

1891641

"اینتر پول دارد" تیتر یک امروز کوریره دلو اسپورت با این توضیح است: "نایب قهرمانان اروپا بالاخره وارد بازار نقل و انتقالات شدند. آن‌ها با انتقال بروزوویچ به عربستان و اونانا به منچستریونایتد پول نقد دریافت می‌کنند. فراتسی اما فقط در شرایط خاص جذب می‌شود. امروز تست پزشکی تورام انجام می‌شود. بروزوویچ با 23 میلیون دلار به النصر می‌رود. ژانگ 60 میلیون برای دروازه بان می‌خواهد: امروز مذاکره می‌کند. پیشنهاد به ساسولو برای فراتسی 24 میلیون به اضافه مولاتیری است."
عنوان "ناپولی را ترک نکن" در وسط صفحه از مصاحبه اختصاصی با کالیدو کولیبالی خطاب به ویکتور اوسیمن و هم تیمی هایش است.
وضعیت نقل و انتقالات میلان هم با عنوان "خط حمله میلان، لوفتوس چیک با پولیشیچ، اسپورتیلو هم امضا کرد" بازتاب داده شده است.

1891642

"یووه، همه شما را تماشا می‌کنند" روی جلد توتواسپورت توضیح می‌دهد: "رابیو برای یک سال تمدید می‌کند، باشگاه بر مخاطبان مسلط است. بیانکونری همیشه در صدر بینندگان تلویزیونی قرار دارد. اکنون همه امید به احیایی در تیم دارند که با امضای مرد فرانسوی آغاز شود."
درباره خط حمله میلان عنوان "میلان-لوفتوس! حالا پولیشیچ. ایکاردی؟ پیولی موراتا را می‌خواهد" چاپ شده است.

دیدگاه‌ها