کد خبر : 1946684 | 05 تیر 1402 ساعت 10:52 | 34.2K بازدید | 8 دیدگاه

مذاکرات نهایی: ستاره سابق لیورپول در یک‌قدمی الاهلی

باشگاه الاهلی مذاکراتش با روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی، را ادامه داده و حالا در انتظار تصمیم نهایی او است.

مذاکرات نهایی: ستاره سابق لیورپول در یک‌قدمی الاهلی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فیرمینو با لیورپول در پایان فصل 23-2022 به اتمام رسید و این باشگاه تصمیم گرفت که به این همکاری خاتمه دهد. 

انتظار می‌رفت که مدیران لیورپول تصمیمی برای ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد به این بازیکن نداشته باشند و به همین دلیل شایعات بسیاری درباره مقصد بعدی او به گوش می‌رسید. 

چند رسانه اسپانیایی و انگلیسی از علاقه رئال مادرید به جذب این مهاجم برزیلی خبر داده بودند اما رئال که شرایط او را زیر نظر داشت، در نهایت از جذب او منصرف شد تا گزینه‌های دیگری را مورد بررسی قرار دهد. 

1882438

چند روز قبل بود که رسانه‌های انگلیسی از علاقه باشگاه الاهلی به جذب این بازیکن خبر دادند و حالا به نظر می‌رسد که پیوستن او به این باشگاه عربستانی بیش از پیش جدی شده است. 

فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده که مذاکرات در طول چند روز اخیر ادامه داشته و حالا وارد مرحله نهایی شده است. مدیران باشگاه الاهلی انتظار دارند که فیرمینو پاسخ نهایی‌اش را تا چند روز آتی به آنها اعلام کند.

گفته می‌شود که این باشگاه به صورت کامل آماده انجام تست پزشکی فوری از این بازیکن است تا بتواند خبر جذب او را هرچه زودتر به صورت رسمی اعلام کند.

دیدگاه‌ها