کد خبر : 1946674 | 05 تیر 1402 ساعت 09:38 | 20.2K بازدید | 33 دیدگاه

وعده جذاب آرتتا: شاید روزی به رئال یا بارسا رفتم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، احتمال حضورش روی نیمکت دو تیم رئال مادرید یا بارسلونا در آینده را رد نکرد.

وعده جذاب آرتتا: شاید روزی به رئال یا بارسا رفتم

به گزارش "ورزش سه"، آرتتا از زمان قبول هدایت آرسنال توانست تحول بزرگی در این تیم ایجاد کند و آنها را بار دیگر به مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تبدیل کرد. 

این اتفاق در حالی رخ داد که توپچی‌ها پس از جدایی آرسن ونگر با افت قابل توجهی روبرو شده بودند و شاید کمتر کسی امید داشت که این مربی جوان بتواند چنین تغییراتی در این باشگاه ایجاد کند. 

آنها امسال مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بودند و بیشترین تعداد هفته صدرنشینی را در جدول رده‌بندی داشتند اما در نهایت نتوانستند از این عنوان دفاع کنند و در چند هفته پایانی، قافیه را به منچسترسیتی واگذار کردند. 

1874412

عملکرد درخشان آرتتا روی نیمکت آرسنال باعث شده که بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان از او به عنوان یکی از پدیده‌های مربیگری در آینده یاد کنند و با توجه به ملیت او، احتمال حضورش در رئال مادرید و بارسلونا بارها مطرح شود.

سرمربی آرسنال در گفت‌وگو با مارکا و در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت: «اسپانیا کشور من است. من سال‌های طولانی از این کشور و فوتبالش دور بوده‌ام و بازگشت به لالیگا و قبول هدایت رئال یا بارسا در مقطعی می‌تواند گزینه اصلی من باشد. اما در حال حاضر فقط به آرسنال فکر می‌کنم.»

دیدگاه‌ها