کد خبر : 1945737 | 31 خرداد 1402 ساعت 17:54 | 43.2K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: خرید جدید مورینیو از آلمان رسید

آاس رم اعلام کرد اوان اندیکا، مدافع ساحل عاجی را با امضای قراردادی پنج ساله از آینتراخت فرانکفورت به خدمت گرفته است.

رسمی: خرید جدید مورینیو از آلمان رسید

به گزارش "ورزش سه"، اوان اندیکا که چندین سال است در خط دفاعی آینتراخت فرانکفورت به میدان می‌رود از فصل آینده زیر نظر ژوزه مورینیو در رم کار خواهد کرد. باشگاه رم به صورت رسمی امضای قرارداد او را اعلام کرد و گفت مدافع ساحل عاجی را با قراردادی پنج ساله جذب کرده است.

اندیکا در فصل‌های گذشته یکی از ستون‌های خط دفاعی آینتراخت بود و 183 بار با پیراهن این تیم آلمانی به میدان رفت. او محصول آکادمی باشگاه اوسر فرانسه است اما در سال 2018 راهی آلمان شد تا پیراهن آینتراخت را به تن کند.

1889898

این مدافع در فرانسه به دنیا آمده و سابقه بازی با پیراهن تیم ملی جوانان فرانسه را دارد. اما اندیکا در سال 2023 تصمیم گرفت برای تیم ملی زادگاه پدرش ساحل عاج بازی کند و در حال حاضر در سایت فیفا به عنوان بازیکنی ساحل عاجی ثبت شده است.

اندیکا بعد از پیوستن به رم در مصاحبه‌ای کوتاه با تلویزیون باشگاه گفت: "از اینکه به رم می‌پیوندم خیلی خوشحالم. اینجا باشگاهی است با پرستیژ و با تاریخ طولانی. بدون شک بزرگی و پرستیژ جالوروسی روی تصمیم من تاثیرگذار بود. من همچنین عاشق شهر رم هستم. شهری که در آن زندگی جریان دارد و با فوتبال نفس می‌کشد".

1889899

ژوزه مورینیو که قصد دارد برای فصل آینده تیمی قدرتمند بسازد در خطوط مختلف به دنبال جذب بازیکنانی است که در فصل گذشته بازی‌شان را پسندیده است. اندیکا یکی از مدافعانی است که مورینیو اعتقاد دارد می‌تواند قدرت دفاعی جالوروسی را به شدت افزایش دهد.

دیدگاه‌ها