کد خبر : 1945235 | 29 خرداد 1402 ساعت 14:31 | 27.8K بازدید | 13 دیدگاه

می‌خواهیم ایلکای تمدید کند

گواردیولا: از تماس‌های ژاوی با گوندوگان مطلعم

پپ گواردیولا در مورد آینده ایلکای گوندوگان حرف زد و گفت به خوبی می‌داند که بارسلونا و ژاوی با بازیکن آلمانی در تماس هستند.

گواردیولا: از تماس‌های ژاوی با گوندوگان مطلعم

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوگان گزینه اصلی ژاوی برای تقویت خط میانی بارسلوناست و در چندین مصاحبه نیز صراحتا از این موضوع حرف زده است. از قرارداد کاپیتان سیتی چند روز دیگر باقی مانده و هنوز مشخص نیست او تمدید خواهد کرد یا فصل بعد در تیمی دیگر بازی خواهد کرد.

1885805

در هفته‌های اخیر رسانه‌های بارسلونا از مذاکرات پیشرفته بارسا با گوندوگان خبر داده‌اند اما به دلیل نامشخص بودن وضعیت مالی باشگاه و اینکه توان ثبت قرارداد او را خواهند داشت یا خیر، هنوز کار به مذاکرات نهایی نرسیده است. از سوی دیگر سیتی سخت در تلاش است تا با ایلکای تمدید کند. پیشنهاد باشگاه به او تمدید یک ساله با بند تمدید تا 2025 است ولی بارسا به ستاره آلمانی قراردادی سه ساله پیشنهاد داده است.

گواردیولا که چند روزی است در بارسلونا حضور دارد و دیشب در ضیافت شام خوان لاپورتا نیز حاضر شد، امروز و پیش از شروع تورتمنت گلف در بارسلونا در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد آینده گوندوگان گفت: «ما سخت علاقه‌مند به تمدید با گوندوگان هستیم و می‌دانم که باشگاه‌های دیگری نیز او را می‌خواهند.»

1883683

پپ ادامه داد: «امیدوارم او با ما بماند و در تلاشیم تا او را برای تمدید متقاعد کنیم. من همیشه برای ایلکای بهترین‌ها را می‌خواهم. او بازیکنی است که دوست داریم در جمع ما بماند و برای این مهم هر کاری خواهیم کرد. البته خوب می‌دانم که بارسا او را می‌خواهد و اینکه ژاوی چندین بار نیز با او حرف زده است.»

پپ در مورد علاقه ژاوی به گوندوگان گفت: «شنیده ام که ژاوی ایلکای را می‌خواهد و با او چندین بار نیز تماس گرفته و حرف زده اند. اگر در نهایت او بارسا را انتخاب کند، برایش در این تیم بهترین‌ها را خواهم خواست و به او می‌گویم، امیدوارم در بارسا همه چیز برایت خوب پیش برود.»

دیدگاه‌ها