کد خبر : 1944582 | 26 خرداد 1402 ساعت 16:30 | 64K بازدید | 33 دیدگاه

ویدیویی از امباپه که رئالی‌ها را امیدوار کرد

امباپه 6 سال پیش هم گفته بود که اولویتش ماندن در موناکو است ولی خیلی زودتر از تصورات باشگاهش را ترک کرد و به پی اس جی پیوست. حرکتی مشابه امسال در راه است؟

ویدیویی از امباپه که رئالی‌ها را امیدوار کرد

به گزارش "ورزش سه"، امباپه دیروز در نشست خبری خود در اردوی تیم ملی فرانسه و در ادامه صحبت‌های خود مبنی بر عدم تمایل به ترک پاری سن ژرمن در این تابستان، گفت که اولویت او، ماندن تا پایان قراردادش با باشگاه پاریسی است؛ قراردادی که در ژوئن سال 2024 به پایان می‌رسد. عدم تمدید قرارداد خشم مدیران باشگاه را در پی داشته و آنها برای جلوگیری از رفتن او به عنوان بازیکن آزاد به رئال، قصد فروشش در همین تابستان را دارند.

1887954

رئال مادرید البته فعلا قرار نیست حرکتی انجام دهد و منتظر است ببیند شرایط چگونه پیش خواهد رفت. در صورتی که امباپه فشار بیاورد، باشگاه مادریدی آماده است تا وارد عمل شود. یک سال پس از پشت کردن به رئال و تمدید با پی اس جی، به نظر امباپه پشیمان شده و حداکثر یک سال دیگر در پاریس خواهد ماند. در این بین انتشار یک ویدیوی قدیمی از امباپه رئالی‌ها را به شدت امیدوار کرده است.

1234874

ویدیویی از سال 2017 که در آن بازیکن فرانسوی اطمینان می‌داد که اولویتش ماندن در موناکو است و تاکید داشت که می‌خواهد در موناکو بماند. همه می‌دانند که کمی بعد، چه شد. کیلیان که از رئال هم پیشنهاد داشت، در نهایت موناکو را ترک کرد و راهی پی اس جی شد. اظهارنظر دیروز او که گفت اولویتش ماندن در پاریس است، کاملا شبیه به مصاحبه 6 سال پیش او است و کسی چه می‌داند؟ شاید کیلیان حرکتی مشابه بزند و یکی دو ماه بعد باشگاه خود را ترک کند.

دیدگاه‌ها