کد خبر : 1944124 | 24 خرداد 1402 ساعت 12:21 | 66.7K بازدید | 17 دیدگاه

هافبک مهاجم تراکتور می‌توانست هت‌تریک کند؛

قدبلند مورد علاقه قلعه‌نویی در اردوی کافا

رضا اسدی علاوه بر اینکه در سومین بازی خود با پیراهن تیم ملی موفق به گلزنی شد، روز بسیار خوبی را هم پشت سر گذاشت.

قدبلند مورد علاقه قلعه‌نویی در اردوی کافا

به گزارش "ورزش‌سه"، با حضور امیر قلعه‌نویی بود که رضا اسدی در 27 سالگی و در فروردین ماه 1402 توانست اولین و دومین بازی ملی خود را با پیراهن تیم ملی مقابل روسیه و سپس کنیا برگزار کند.
اسدی که فصل خوبی را پشت سر گذاشته بود و این اعتماد انگیزه مضاعفی به او تزریق کرده بود، با قرمزپوشان تبریزی موفق به کسب رتبه چهارم لیگ برتر شد و پس از آن مطابق انتظار بار دیگر در فهرست تیم ملی نامش دیده می‌شد.

روز گذشته در مصاف با افغانستان اسدی از دقیقه 55 جای سردار آزمون را گرفت و خیلی طول نکشید که در دقیقه 67 موفق به ثبت گل ششم ایران شد. این گل روی شروع مجدد غافلگیر کننده جهانبخش، پاس رو به عقب صادق محرمی و ضربه تمام کننده اسدی ثبت شد.

1887136

این البته تنها موقعیت اسدی نبود و او سه بار دیگر هم تا آستانه گلزنی پیش رفت؛ دو بار روی ارسال‌های بی‌نقص رامین رضائیان و یکبار هم روی پاس دقیق مهدی ترابی که ضربه اسدی با فاصله یکی دو متری از کنار تیرک عمودی راهی اوت شد.
اسدی در آخرین مصاحبه خود، تمایل قلبی‌اش برای بازی در بخش هجومی زمین را فاش کرد و جالب اینکه امیر قلعه‌نویی در دیدار برابر افغانستان که یک مسابقه تمرینی بود، از رضا اسدی در نوک خط آتش تیمش بهره برد و به نظر این بازیکن توانست اعتماد سرمربی تیم برای تکرار این تصمیم را جلب کند.

1887137

نکته دیگری که شاید حضور در اسدی را در بخش تهاجمی تداوم ببخشد، تبحر او روی دوئل‌های هوایی است که امیر قلعه‌نویی در دوران مربیگری خود نشان داده، توجه زیادی به آن دارد. 
باید دید در بازی‌های آینده کادر فنی تیم ملی چه فکری برای بازی گرفتن از اسدی دارد. فعلا که خواسته قلبی این بازیکن با تفکرات مربیان تیم همخوانی پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها