کد خبر : 1944115 | 24 خرداد 1402 ساعت 11:44 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

گلسا فاتح الکلاسیکوی فوتبال ساحلی ایران

در مهم‌ترین دیدار از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران، تیم مقاومت گلساپوش یزد، پارس جنوبی بوشهر را شکست داد.

گلسا فاتح الکلاسیکوی فوتبال ساحلی ایران

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته شاهد پرتکرارترین دوئل تاریخ لیگ‌برتر فوتبال ساحلی بین مقاومت گلساپوش یزد و پارس‌جنوبی بوشهر در ورزشگاه سلمان مردآباد یزد بودیم؛ جدالی بین دو تیمی که بیشترین عنوان قهرمانی لیگ‌برتر را در ویترین باشگاه خود جای داده‌اند.

با شروع مسابقه، گلسا با دو شوت علی میرشکاری و حمیدرضا دهقانی که به تیرک دروازه برخورد کرد، از رقیب زهرچشم گرفت اما در ده ثانیه مانده به پایان وقت اول مسابقه، روی ارسال یک کرنر اشتباه از عباس رضایی باتجربه، توپ در شرایطی تک‌به تک با بهزادپور(دروازه‌بان مقاومت گلساپوش)به موسوی‌نسب رسید تا جوان بوشهری‌ها با گلزنی، هواداران پرشور یزدی را در سکوت مطلق فرو برد.

اما در وقت دوم شاهد یکی از زیباترین بازی‌های ممکن از این دو قطب فوتبال ساحلی ایران بودیم…دیداری سریع و پر از موقعیت که هر بیینده‌ای از تماشای این مسابقه لذت می‌برد؛ در این نیمه تنها یک بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و آن یک توپ سهم معصومی‌زاده بازیکن بوشهری گلسا بود که توانست مقابل تیم سابق خود با یک قیچی دروازه را باز کند تا دو تیم با تساوی ۱-۱ به استقبال وقت سوم بروند.

اما شروع وقت سوم، شروع آتش بازی شاگردان مهدی میرشمسی در تیم گلسا بود؛ یزدی‌ها در ۱۲ دقیقه سوم با ارائه بازی کاملا برتر اجازه هنرنمایی به یاران مسیگر و کیانی در تیم پارس جنوبی ندادند و توسط معصومی‌زاده، دهقانی، میرشکاری و رضایی، ۴ گل دیگر به ثمر رساندند تا مقاومت گلساپوش یزد با این پیروزی موقتا به صدرجدول برسد.

در دیگر بازی‌های دیشب تیم شاهین خزر رودسر در ورزشگاه شهرداری رودسر به مصاف صدرشیمی، دیگر نماینده یزد رفت؛ در این دیدار شاگردان جوان سید حسن میرحسینی در تیم صدرشیمی دست به کار بزرگی زدند و توانستند ۵-۴ تیم رودسری را روبه‌روی دیدگان هواداران‌اش شکست دهند؛ همچنین منطقه آزاد چابهار دیگر مهمان پیروز هفته لقب گرفت که توانست در جدال با شهرداری بندرعباس به نخستین پیروزی خود دست یابد.

اما مسابقات هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساحلی امشب با دو مسابقه به اتمام می‌رسد که تیم بدون شکست هیات فوتبال اصفهان در اندیشه پیروزی مقابل میزبان قعرنشین خود یعنی حیات داود گناوه است تا با پیروزی به صدر جدول برسد و البته دو تیم ۶ امتیازی چادرملوی اردکان و فولاد هرمزگان در اردکان، جدالی مهم را به نمایش خواهند گذاشت.

گزارشی از محمدرضا سلیمی
عکاس: مسعود زارع

1887104
1887105
1887106
1887107
1887108
1887109
1887110
1887111
1887112

دیدگاه‌ها