کد خبر : 1943779 | 22 خرداد 1402 ساعت 21:03 | 31.2K بازدید | 9 دیدگاه

کمیته فنی این‌بار کشک نیست!

اعضای کمیته فنی استقلال با جدیت روند انتخاب سرمربی را جلو می‌برند و امیدوارند گزینه‌ای که برمی‌گزینند هدایت آبی‌ها را برعهده بگیرد.

کمیته فنی این‌بار کشک نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تشکیل کمیته فنی باشگاه استقلال توسط حجت کریمی در شرایطی اتفاق افتاد که در دوره مدیران قبلی، این کمیته رسمیتی نداشت و انتخاب سرمربی با نظر هیئت مدیره و مدیرعامل انجام می‌شد.

کریمی اما وقتی از ابقای خود در سمت مدیرعاملی باشگاه مطمئن شد، با حضور 7 پیشکسوت استقلال کمیته فنی تشکیل داد و قرار شد که آنها گزینه‌های سرمربیگری را بررسی کنند و به مدیرعامل معرفی کنند.

اگرچه نظر مستقیم مدیرعامل استقلال هم در تعیین سرمربی تاثیرگذار است اما کریمی در تلاش است تا گزینه‌ای را برگزیند که حمایت پیشکسوتان را هم پشت خود ببیند و در نهایت انتخاب کمیته فنی باشد.

ویدئو: 303350

طی دو روز گذشته که اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال منصوب شده‌اند، برخی از فرمالیته بودن حرف زدند و حتی اظهارنظر سال‌ها پیش علی پروین را که بعد از قبول سمت مدیریت فنی پرسپولیس به آن صفت «کشک» داده بود را زنده کردند.

در این شرایط اما حجت کریمی امروز شخصا در اولین جلسه کمیته فنی استقلال حضور یافت تا نشان بدهد چنین کمیته‌ای فرمالیته نیست.

پرویز مظلومی عضو کمیته فنی استقلال نیز بعد از جلسه امروز وقتی با سوالی مبنی بر اینکه آیا این کمیته در استقلال قدرت لازم برای انتخاب سرمربی را دارد، گفت:‌ «‌بدون قدرت نباید باشد، اگر قدرت ندارد که جلساتش بیخود تشکیل می‌شود.»

ویدئو: 303348

دیدگاه‌ها