کد خبر : 1943772 | 22 خرداد 1402 ساعت 20:27 | 40.8K بازدید | 2 دیدگاه

قهرمان هلند با توپ پُر در تیم ایران (عکس)

شماره هفت ایران با یک جام ارزشمند در هلند به اردوی تیم ملی آمده است.

قهرمان هلند با توپ پُر در تیم ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در تمرین تیم ملی ستاره‌های پرشماری دارد که بسیاری از آنها با قهرمانی در فصل اخیر پای به اردو گذاشته‌اند و برخی لژیونرها نیز با افتخارآفرینی در باشگاه‌های خود در تمرینات حاضر شده‌اند تا یکی از آماده‌ترین تیم‌های ملی در دسترس باشد که علیرضا جهانبخش یکی از آنهاست.

علیرضا جهانبخش پس از دوران تلخ حضورش در لیگ جزیره و باشگاه برایتون، طی دو فصل اخیر شرایط خوبی در فاینورد داشته که دومین سال بازی در این تیم منجر به کسب قهرمانی در لیگ اردیویسه هلند شد تا یکی از افتخارات مهم برای لژیونرها توسط کاپیتان دوم تیم ملی به ثبت برسد.

1886590

جهانبخش که در فصل اخیر لیگ اردیویسه ۲۸ بار برای فاینورد به میدان رفت که توانست آمار خوب پنج گل زده و هفت پاس گل را به ثمر رساند و بدون تردید حضور بیشترش در بازی‌ها این عملکرد را بهتر می‌کرد ولی با این وجود نمایش تاثیرگذار این ملی‌پوش ایران در قهرمانی تیمش نقش مهمی داشت.

علیرضا جهانبخش که در اردوی فروردین‌ ماه با مصدومیت جزئی مواجه بود و در دیدار تدارکاتی مقابل کنیا یک نیمه استفاده شد، در حال حاضر با بهترین شرایط فنی خود را به اردوی تیم ملی رسانده و احتمالا یکی از مهره‌های ثابت امیر قلعه‌نویی در تورنمنت کافا باشد.

دیدگاه‌ها