کد خبر : 1943148 | 20 خرداد 1402 ساعت 14:50 | 38.3K بازدید | 21 دیدگاه

فدریکو دی‌مارکو:

باید خون بالا بیاوریم تا قهرمان شویم!

فدریکو دی‌مارکو، مدافع اینتر، در مورد فینال امشب لیگ قهرمانان و راز شکست دادن سیتی حرف زد.

باید خون بالا بیاوریم تا قهرمان شویم!

به گزارش "ورزش سه"، شاید هیچکس به اندازه فدریکو دی مارکو از رسیدن اینتر به فینال لیگ قهرمانان خوشحال نبود. دی مارکو محصول آکادمی فوتبال اینتر است و از سال 2018 به تیم اول باشگاه رسید. او که به عنوان بازیکن قرضی سابقه بازی برای ورونا و پارما را دارد، در فصل جاری یکی از بازیکنان تعیین کننده اینتر بوده است.

 مدافع چپ 25 ساله نراتزوری قبل از بازی نیمه نهایی برابر میلان گفته بود: «سال 2003 روی سکوها شاهد شکست اینتر از میلان در نیمه نهایی بودم و بسیار گریه کردم. خاطره خوبی نبود ولی حالا خوشحالم که به عنوان بازیکن فرصت انتقام‌گیری از میلان را دارم.»

1885315

دی مارکو پس از صعود اینتر به فینال با گرفتن بلندگو و فریاد هر کسی نپرد، میلانی است، خشم هواداران روسونری را نیز باعث شد.

او در آستانه بازی فینال برابر سیتی به خبرنگاران گفت: «13 سال است که فیلم بازی فینال 2010 و قهرمانی اینتر (با شکست بایرن)را تماشا می کنم و زمان آن رسیده تا یک خاطره خوب دیگر برای هواداران بسازیم. این فینال برای ما رویایی است ولی سیتی محکوم به قهرمانی است و روی آن وسواس دارند.»

دی مارکو ادامه داد: «رمز پیروزی این است که مثل اینتر واقعی بازی کنیم. باید از غرورمان مایه بگذاریم و با قلبمان بازی کنیم. آنقدر باید بدویم و تلاش کنیم تا خون بالا بیاوریم. این تنها راه شکست سیتی و رسیدن به عنوان قهرمانی است. چه کسی تصور می کرد ما از گروه بارسا و بایرن بالا بیاییم؟ ما نه تنها صعود کردیم که حالا به فینال هم رسیده ایم. شایسته رسیدن به این مرحله بودیم و دیگر چیزی تا قهرمانی نمانده است.»

لازم به ذکر است که در لیگ قهرمانان دی مارکو با پنج پاس گل پس از وینیسیوس و کوین دی‌بروینه (6 پاس گل) بیشترین پاس گل را داده است.

دیدگاه‌ها