کد خبر : 1943134 | 20 خرداد 1402 ساعت 13:52 | 18.8K بازدید | 2 دیدگاه

در انتظار اقدام سریع استقلال خوزستان و شمس‌آذر

شاید دو ورزشگاه نتوانند میزبان لیگ برتر باشند

دو ورزشگاه غدیر اهواز و سردار آزادگان قزوین مشکلاتی دارند که شاید مانع از میزبانی شان در لیگ برتر شوند.

شاید دو ورزشگاه نتوانند میزبان لیگ برتر باشند

به گزارش "ورزش سه"، با صعود استقلال خوزستان و شمس‌آذر قزوین به لیگ برتر بحث میزبانی آن‌ها یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

این دو تیم در لیگ دسته اول بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه‌های غدیر اهواز و سردار آزادگان قزوین انجام دادند. اگرچه دو ورزشگاه مذکور شرایط مناسبی از نظر وضعیت جغرافیایی و امکاناتی دارند اما نواقصی برای آنها در نظر گرفته شده که باید سریعا اصلاحش کنند.

مسئولان سازمان لیگ با بازدید از دو ورزشگاه غدیر و سردار آزادگان ایرادها و نواقصی این ورزشگاه‌ها را به مسئولان استقلال خوزستان و شمس‌آذر اعلام کردند و قرار است در این باره اقدامات لازم صورت بگیرد.

سال گذشته بعد از صعود ملوان انزلی به لیگ برتر هم چنین مسائلی برای ورزشگاه سیروس قایقران انزلی وجود داشت که با دخالت مسئولان استانی مشکلات رفع شد و حالا با فشار سازمان لیگ به نظر می‌رسد در اهواز و قزوین هم این مشکلات مرتفع شود و دو تیم در ورزشگاه‌های خانگی خود به میدان بروند.

این در حالی است که مالکیت ورزشگاه‌های مذکور متعلق به استقلال خوزستان و شمس‌آذر نیست و مقامات ارگان‌های دیگر باید در این باره اقدامات لازم را انجام بدهند.

دیدگاه‌ها