کد خبر : 1941971 | 14 خرداد 1402 ساعت 21:23 | 39.5K بازدید | 8 دیدگاه

شوک به رئال: خطر از دست رفتن نایب‌قهرمانی (عکس)

رئال مادرید در آخرین بازی خود در این فصل لالیگا با گلی که در دقایق اولیه نیمه دوم دریافت کرد از اتلتیک بیلبائو عقب افتاد.

شوک به رئال: خطر از دست رفتن نایب‌قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از دقایقی پیش در هفته آخر لالیگا در خانه خود به مصاف اتلتیک بیلبائو رفته است.این بازی برای رئال اهمیت زیادی دارد چرا که در صورت لغزش سفیدپوشان احتمال اینکه رئال رتبه دوم جدول را به اتلتیکو مادرید واگذار کند وجود دارد.

اما دیدار امشب از جهت دیگری هم برای رئالی‌ها مهم است. این دیدار حکم بازی خداحافظی کریم بنزما را دارد که به صورت رسمی از رئال جدا شده و برای آخرین بار با پیراهن این تیم در میدان حضور دارد.

در حالی که بیلبائو در نیمه اول هم صاحب یک پنالتی شد اما میکل وسگا این فرصت را از دست داد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد با شروع نیمه دوم اتلتیک بازی را نسبت به رئال مادرید بهتر آغاز کرد.

بیلبائو مزد بازی بهترش در شروع این نیمه را خیلی زود گرفت. سبایوس با اشتباه توپ را به حریف واگذار کرد و هررا توپ را به اویهان سانست رساند که شوت اول او را کورتوا دفع کرد. اما او با واکنشی سریع خودش را به توپ رساند تا توپ برگشتی را به سقف دروازه رئال مادرید بکوبد.

1883421

حتی اگر رئال این بازی را با شکست 1-0 به پایان برساند با توجه به تساوی اتلتیکو مادرید در بازی همزمان شاگردان آنچلوتی با توجه به تفاضل گل +38 و تفاضل گل +37 اتلتیکو در رتبه دوم خواهند ماند. 

1883422

دیدگاه‌ها