کد خبر : 1940935 | 09 خرداد 1402 ساعت 16:27 | 20.8K بازدید | 3 دیدگاه

لژیونر ایران از خود دفاع می‌کند

مدافع ایرانی کایسری اسپور آماده حضور دوباره در ترکیب این تیم است.

لژیونر ایران از خود دفاع می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، سید مجید حسینی پس از اینکه در دیدار مقابل گالاتاسرای کارت قرمز مستقیم گرفت و در دو هفته پیاپی سوپر لیگ ترکیه به دلیل محرومیت و جریمه انضباطی حضور نداشت، در دو مسابقه اخیرشان مجددا از ابتدا به میدان رفت و در ترکیب ابتدایی بود ولی در بازی قبل نتوانست تا پایان در زمین بماند.

این ملی‌پوش ایران که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۲۲ بار به میدان رفته و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، در ۱۱ مسابقه امسال بیشتر به خاطر محرومیت یا مصدومیت نتوانسته به میدان برود که هفته قبل دوباره یک آسیب دیدگی اجازه نداد در نیمه دوم دیدار برابر آلانیا اسپور در زمین بماند.

1881483

حسینی علی‌رغم اینکه هفته گذشته یکی از سه مدافع اصلی کایسری اسپور مقابل آلانیا اسپور بود، پس از شکست دو بر صفر تیمش در نیمه نخست و احساس درد، در شروع نیمه دوم جای خود را به علی کریمی داد که البته در ادامه نیز تیمش دو گل دیگر دریافت کرد و شکست سنگینی را متحمل شد.

این مدافع ایرانی در تمرینات اخیرشان دوباره به شرایط خوبی رسیده و در تمرینات گروهی حضور داشته که امیدوار است امشب هم که کایسری اسپور در ورزشگاه المپیک آتاترک به مصاف کاراگومروک می‌رود، از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد و یکی از مهره‌های اصلی تیمش باشد.

دیدگاه‌ها