کد خبر : 1940913 | 09 خرداد 1402 ساعت 14:37 | 36.6K بازدید | 4 دیدگاه

جنگ شماره یک در تیم تازه‌تاسیس بالا گرفت

با اینکه رضا عنایتی اعلام کرده لیست امید تغییراتی دارد اما به نظر می‌رسد رقابت پوشیدن پیراهن شماره یک این تیم تقریبا مشخص است.

جنگ شماره یک در تیم تازه‌تاسیس بالا گرفت

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه رضا عنایتی سرمربی تیم امید لیست 35 نفره‌ای که فدراسیون فوتبال از بازیکنان دعوت شده را تایید نمی‌کند و در گفت و گو با ما اعلام کرد لیست نهایی را فردا اعلام خواهد کرد، اما از حالا می‌شود حدس زد که در پست دروازه چه کسانی مدعی فیکس بازی کردن هستند.

در لیستی که امروز روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار گرفت، 5 دروازه‌بان حضور داشتند. سینا سعیدی‌فر(استقلال)، محمدرضا خالدآبادی(هوادار)، محمدجواد کیا(آلومینیوم)، سینا بختیاری‌نسب(نفت مسجدسلیمان) 4 گلری بودند که در این فهرست حضور داشتند. حتی اگر عنایتی گلرهای دیگری را نیز مد نظر داشته باشد و آن‌ها را در لیست بعدی قرار بدهد اما بازهم مشخص است که با توجه به شرایطی که گلرها در تیم باشگاهی خود داشته‌اند، جنگ پوشیدن پیراهن شماره یک بین دو نفر است.

سینا سعیدی فر دروازه‌بان سوم استقلال و محمدرضا خالدآبادی گلر هوادار اصلی‌ترین گزینه‌های عنایتی برای خط دروازه محسوب می‌شوند.

خالدآبادی یکی از جوان‌ترین دروازه‌بان هایی بود که امسال با نظر کادرفنی هوادار در بسیاری از مسابقات به میدان رفت و با کنار زدن میلاد فراهانی و مهرداد طهماسبی فیکس شد. او عملکرد خوبی هم داشت وحالا که داوود فنایی مربی دروازه‌بان هوادار هم به تیم امید رفته، طبیعی است شانس زیادی برای بازی کردن داشته باشد.

از سوی دیگر سینا سعیدی‌فر نیز امسال در تعدادی از بازی‌های استقلال نیمکت نشین بود و در مسابقه آخر مقابل تراکتور وقتی ساپینتو تصمیم گرفت به سیدحسین حسینی استراحت بدهد و علیرضا رضایی نیز شرایط بازی کردن نداشت، درون چارچوب قرار گرفت و توانست توانایی های خود را نشان بدهد.

این دو دروازه‌بان لیگ برتری با شرایطی که دارند، دوئل جالبی برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم امید با هم خواهند داشت. اگرچه آنها رقبای دیگری نیز دارند اما بعید است گلر اصلی تیم امید از بین این دو دروازه‌بان انتخاب نشود.

دیدگاه‌ها