کد خبر : 1940702 | 08 خرداد 1402 ساعت 16:17 | 64.4K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره جوان آقای گل شد

ژاوی سهمیه چمپیونزلیگ را از آژاکس گرفت

ژاوی سیمونز در فصل جاری برای پی اس وی آیندهوون درخشید و توانست آقای گل لیگ هلند شود. درخشش او در بازی‌های اخیر هرگونه شانس آژاکس برای کسب رتبه دوم لیگ را از بین برد.

ژاوی سهمیه چمپیونزلیگ را از آژاکس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، تکلیف قهرمان لیگ هلند از قبل مشخص بود و فاینورد توانسته بود فاتح اردیویزه شود. در هفته پایانی که دیروز برگزار شد، رقابت برای رتبه دوم بین آیندهوون و آژاکس بود و در نهایت نیز آیندهوون توانست به عنوان تیم دوم لیگ سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند هرچند که برای حضور در دور گروهی باید ابتدا در پلی آف حاضر شود.

1881149

آیندهوون در شرایطی به زمین تیم چهارم یعنی آلکمار رفت که سه امتیاز بیشتر از آژاکس داشت و روزهایی پرحاشیه را پشت سر گذاشته بود. پس از استعفای رود فن نیستلروی، به جای او فرد روتن روی نیمکت بود و موفق شد تیمش را به کسب یک پیروزی ارزشمند هدایت کند. پی اس وی با دو گل دقایق 84 و 99 ژاوی سیمونز، ستاره جوان خود، 1-2 پیروز شد و ژاوی نیز توانست با این دو گل، آقای گلی لیگ را مشترک با آناستاسیوس دوویکاس (اوترخت) به دست بیاورد. 

1881151

ژاوی که محصول آکادمی لاماسیاست و در عضویت پی اس جی نیز بوده، در واقع یک هافبک بازی‌ساز است ولی با زدن 19 گل بهترین گلزن لیگ هلند شد. او هشت پاس گل نیز داد. آژاکس نیز در پایان یک فصل کابوس وار و پس از مدت ها از رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان باز ماند.

دیدگاه‌ها