کد خبر : 1940644 | 08 خرداد 1402 ساعت 13:00 | 13.9K بازدید | 8 دیدگاه

زمان نشست خبری سرمربیان سرخابی اعلام شد

در انتظار دیالوگ‌های جذاب ساپینتو و گل‌محمدی

زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.

در انتظار دیالوگ‌های جذاب ساپینتو و گل‌محمدی

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ریکاردو ساپینتو و یحیی گل‌محمدی ظهر فردا (سه‌شنبه) روبه‌روی خبرنگاران خواهند نشست تا درباره بازی حساس عصر چهارشنبه به گفت‌وگو بپردازند.

نکته قابل توجه این است که سازمان لیگ اعلام کرده نشست خبری ساپینتو  و گل‌محمدی در سالن روابط عمومی این سازمان برگزار خواهد شد. این در حالی است که سرمربیان استقلال و پرسپولیس نشست خبری بازی‌های قبلی را در کمپ اختصاصی دو تیم برگزار می‌کردند. اگرچه گل‌محمدی یکی-دو بار برای بازی‌ با تیم‌های تهرانی که میهمان بودند به سازمان لیگ رفت و نشست خبری برگزار کرد، اما ساپینتو حتی یک بار هم این تجربه را نداشته است.

برای بازی فینال حذفی اما با توجه به اینکه برگزارکننده مسابقه سازمان لیگ و میزبان مشخص ندارد، محل برگزاری نشست در سازمان لیگ اعلام شده است.

برنامه نشست خبری سرمربیان استقلال و پرسپولیس به شرح ذیل است:

سه شنبه،  ۹ خرداد
ساعت ۱۲:۱۵  یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس
ساعت ۱۲:۴۵  ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال

با همه شرایط به نظر می‌رسد شاهد نشست خبری جذابی از سوی دو سرمربی باشیم. اگر ساپینتو و گل‌محمدی دستیاران خود را به کنفرانس نفرستند، احتمالا صحبت‌های جالبی را از آنها خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها