کد خبر : 1940295 | 06 خرداد 1402 ساعت 20:28 | 17.4K بازدید | 12 دیدگاه

بازی شایسته‌‎ای مقابل پرسپولیس داشتیم

انتظاری: دوست داشتیم دوباره مقابل استقلال قرار بگیریم

هافبک تیم هوادار مدعی است آنها با انگیزه عبور از پرسپولیس و تقابل با استقلال برای جبران شکست سنگین، در مرحله نیمه نهایی حاضر شده بودند.

انتظاری: دوست داشتیم دوباره مقابل استقلال قرار بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، نیما انتظاری هافبک جنگنده هوادار در دیدار با پرسپولیس تلاش زیادی داشت تا تیمش را به موفقیت برساند و علی‌رغم عملکردی که داشت در نهایت با شکست این بازی را پایان دادند. او درباره تقابل پایانی تیمش در این فصل اینطور گفت: ما با حضور آقای الهامی برنامه ویژه‌ای برای موفقیت در جام حذفی داشتیم. حضور در جمع چهار تیم اتفاق مثبتی بود که امیدوار بودیم با صعود به فینال نیز همراه شود.

وی ادامه داد: قطعا هر قرعه‌ای در این مرحله سخت خواهد بود اما ما برابر تیم مدعی و قهرمان این فصل نیز نمایش قابل قبولی داشتیم. بعد از دو گل شوکه کننده، توانستیم خیلی زود به بازی برگردیم و حتی فرصت جبران را داشتیم که بدشانسی مانع آن شد.

انتظاری درباره از دست رفتن پنالتی تیمش در این بازی گفت: پاس منجر به اعلام پنالتی را دادم و خیلی امیدوار بودم که توپ گل شود. بیرانوند واقعا دروازه‌بان شایسته‌ای است و بی‌جهت نیست که گلر یک تیم ملی است. آقا مسعود هم ضربه و زاویه خوبی زد اما نشد. باز یک گل زدیم و نزدیک شده بودیم اما نشد. فصل برای ما تمام شده اما به نظر با توجه به شرایط تیم هوادار، عملکرد قابل قبولی داشتیم.

1880372

هافبک تیم هوادار که در این فصل با حضور در 30 بازی این تیم یکی از باثبات‌ترین نفرات لیگ بوده درباره آینده خودش گفت: قراردادم با تیم هوادار به پایان رسیده است. دو فصل خوب را در این تیم داشتم و اکنون هیچ چیز مشخص نیست. تیم خوب و قابل احترامی در این فصل داشتیم و برابر استقلال هم اتفاقات عجیب و باورنکردنی را پشت سر گذاشتیم و خودمان هم شوکه شده بودیم. امیدوار بودیم یک بار دیگر برابر آنها قرار بگیریم و نشان دهیم آن بازی یک اتفاق بود اما به هرحال پرسپولیس تیم قهرمان لیگ است و عبور از آنها برای خیلی از تیم‌های مدعی این فصل نیز غیرممکن بود.

انتظاری درباره تونل افتخار برای تیم قهرمان این فصل در حاشیه بازی با پرسپولیس گفت: هر تیمی قهرمان شود قابل احترام است. قطعا آن تیم یک فصل بهتر را پشت سر گذاشته و باید احترام در لیگ باب شود و از این فصل پرتنش فاصله بگیریم. قطعا هر تیمی قهرمان می‌شد وظیفه ما بود که تبریک بگویم.

دیدگاه‌ها