کد خبر : 1939713 | 03 خرداد 1402 ساعت 23:27 | 9.4K بازدید | 5 دیدگاه

کاماوینگا: قهرمان که نمی‌شویم، اما رتبه دوم را می‌خواهیم

کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، در پایان دیدار تیمش مقابل رایو وایه‌کانو گفت رئال برای به دست آوردن رتبه دوم جدول بی‌انگیزه نیست.

کاماوینگا: قهرمان که نمی‌شویم، اما رتبه دوم را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در هفته سی و ششم لالیگا در خانه‌اش به مصاف رایو وایه‌کانو رفت و موفق شد این تیم را 2-1 شکست دهد.

شاگردان آنچلوتی حالا از 36 بازی 74 امتیازی هستند و در رتبه دوم جدول قرار دارند. اتلتیکو مادرید با یک بازی کمتر 72 امتیازی است و در صورت پیروزی در بازی این هفته خود جای رئال را در رتبه دوم خواهد گرفت. کاماوینگا بعد از بازی گفت تیمش برای قطعی کردن رتبه دوم جدول بی‌انگیزه نیست و در دو هفته باقی‌مانده تلاش خواهد کرد.

1879354

کاماوینگا امشب در پست هافبک میانی بازی کرد
حتما می‌دانید که من وینگر نیستم. پست تخصصی من وینگر نیست و هافبک میانی هستم. ولی یک فوتبالیست باید در هر حالتی به تیمش کمک کند و من همیشه برای کمک به تیم حاضر هستم.

رئال برای قطعی کردن رتبه دوم جدول انگیزه دارد؟
ما این را می‌دانیم که مهمترین چیز این است که تیم همیشه در بالاترین جایگاه ممکن باشد. حالا که نمی‌توانیم صدرنشین و قهرمان باشیم باید برای دوم شدن بجنگیم.

نظر کاماوینگا درباره فصل آینده
ما فصل خوبی داشتیم و سه قهرمانی به دست آوردیم. این اصلا بد نیست و خیلی هم خوب است. ولی در رئال مادرید ما به عنوان بازیکن تیم همیشه باید برای قهرمانی تلاش کنیم و سال آینده بدون شک برای بالا بردن جام لالیگا در پایان فصل تلاش خواهیم کرد. 

دیدگاه‌ها