کد خبر : 1938205 | 28 اردیبهشت 1402 ساعت 12:31 | 61.2K بازدید | 10 دیدگاه

دقیقی و آینده‌ خوبی که انتظارش را می‌کشد

مرد رکوردها روی ابرها قدم می‌زند (عکس)

سعید دقیقی در اولین تجربه سرمربیگری خود توانست رکوردهای فوق‌العاده‌ای را در فوتبال ایران جابه‌جا کند.

مرد رکوردها روی ابرها قدم می‌زند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صعود شمس آذر قزوین به لیگ برتر آنهم از هفته‌ها قبل از پایان مسابقات لیگ یک ، اتفاقی ویژه و غیرمنتظره بود‌. استان قزوین پیش از این هیچ تیمی در اختیار نداشت که پله پله صعود کرده باشد، اما سعید دقیقی برای اولین بار در تاریخ با تیم شهر خود این کار مهم را قزوینی‌ها انجام داد.

شمس آذر با وجود صعود زودهنگام به لیگ برتر اما در بازی‌های آخر نیز کم نیاورد و دیروز که آخرین مسابقه خود را انجام داد هم به دنبال برد بود. پیروزی مقابل آرمان گهر که نماینده قزوین را به امتیاز ۷۰ رساند و باعث شد آنها صاحب کورد شوند.

تیم سعید دقیقی در شرایطی به امتیاز ۷۰ رسید که با توجه به تعداد بازی هیچ تیمی در هیچ دسته‌ای از فوتبال ایران به این امتیاز نرسیده است. اگرچه ملوان فصل پیش با ۷۱ امتیاز صعود کرد، اما آنها دو بازی بیشتر انجام داده بودند و حالا دقیقی و شاگردانش اولین تیمی هستند که در ۳۲ بازی به امتیاز ۷۰ رسیده اند.

ثبت میانگین بالای ۲.۵ امتیاز در هر بازی به خوبی همه چیز را درباره شمس آذر نشان می‌دهد.

بدون شک سعید دقیقی نقش اول این اتفاقات مهم برای شمس آذر است. مهاجم سابق و گلزن فوتبال ایران که بعد از حضور در عرصه‌های مدیریتی، توانایی‌های خود در عرصه مربیگری را نیز نشان داده و قطعا یکی از مربیانی است که در آینده از او بیشتر خواهیم شنید.

1876732

دیدگاه‌ها