کد خبر : 1937565 | 25 اردیبهشت 1402 ساعت 09:43 | 6.9K بازدید | 7 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: ژاوی سزاوار قهرمانی است

قهرمانی زودهنگام بارسلونا در لالیگا بهانه خوبی برای جلد یک امروز روزنامه‌های اسپانیاست.

روزنامه‌های اسپانیا: ژاوی سزاوار قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در سی و چهارمین هفته از مسابقات لالیگا برابر اسپانیول در دربی به میدان رفت و با نتیجه 4-2 به پیروزی دست یافت.

بارسا در این بازی دو مرتبه توسط روبرت لواندوفسکی به گل رسید و الخاندرو بالده و ژول کنده هم دیگر گلزنان این تیم بودند.

کسب این پیروزی و به ارمغان آمدن 3 امتیاز دیگر، هشتاد و پنجمین امتیاز فصل را نهایی کرد تا بارسلونا 4 هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد.

فاصله 14 امتیازی با رئال مادرید رده دومی به بارسا اجازه می‌دهد زودتر از پایان مسابقات با هدایت ژاوی هرناندز به عنوان قهرمان فصل لقب بگیرد.

روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا قهرمانی بارسلونا را بهانه مناسبی برای عناوین اصلی در نظر گرفتند:

1875555

روزنامه مارکا پایین خوشحالی دسته جمعی بازیکنان بارسلونا تصویری از مشت‌های گره کرده ژاوی هرناندز چاپ کرده و اینطور تیتر زده:"او شایسته این است."

1875556

روزنامه آ.س به کسب عنوان قهرمانی از سوی بارسلونا پس از 4 فصل اشاره کرده و تیتر "بارسلونا برگشته" عنوان اصلی این روزنامه است.

1875557

موندودیپورتیوو خوشحالی بازیکنان بارسلونا در دایره مرکزی ورزشگاه خانگی اسپانیول را لحظاتی قبل از هجوم طرفداران حریف به زمین منتشر کرده و تیتر زده:"قهرمانان".

1875558

بارسا ژاوی هرناندز قهرمان لالیگا شد و آبی اناری‌ها 4 هفته مانده به پایان فصل بیست و هفتمین قهرمانی لیگ خود را به دست آوردند. روزنامه اسپورت هم تیتر "قهرمانان" را انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ها