کد خبر : 1937507 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 22:05 | 16.8K بازدید | 23 دیدگاه

اودگارد: حال‌مان خوب نیست، خیلی غمگینیم

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از باخت 3-0 مقابل برایتون پذیرفت که تیمش قهرمانی را از دست داده است.

اودگارد: حال‌مان خوب نیست، خیلی غمگینیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب در هفته سی و ششم لیگ برتر در یک بازی خانگی مقابل برایتون 3-0 شکست خورد تا امیدهایش برای رسیدن به منچسترسیتی کمرنگ‌تر شود.

با توجه به پیروزی امروز منچسترسیتی مقابل اورتون، میکل آرتتا و تیمش می‌دانستند که برای حفظ امیدهایشان باید برایتون را شکست بدهند. اما آرسنال در بازی خانگی مقابل این تیم با گل‌هایی که از خولیو انکیسو و دنیز اونداو دریافت کرد 3-0 شکست خورد تا با یک بازی بیشتر از منچسترسیتی با اختلاف چهار امتیاز در رتبه دوم جدول بایستد.

مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، در پایان بازی با قیافه‌ای ناراحت مقابل دوربین شبکه اسکای قرار گرفت و پذیرفت که قهرمانی برای تیمش عملا از دست رفته است. او گفت در رختکن توپچی‌ها ناراحتی موج می‌زند و او نمی‌داند چرا.

1875428

قهرمانی برای آرسنال از دست رفت؟
بله، ظاهرا همینطور است. راستش را بخواهید حالا دیگر خیلی سخت است که بتوانیم جبران کنیم. قبول کردنش واقعا برای من و بقیه بازیکنان دشوار است.

حال‌ ما اصلا خوب نیست
ما حال‌مان اصلا خوب نیست. در رختکن هم ناراحتی موج می‌زند. جوری که اما امشب بازی کردیم، به خصوص در نیمه دوم ... راستش را بخواهید واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. ولی ما خیلی خیلی ناراحتیم. حالا دیگر ظاهرا هیچ امیدی نیست.

چه شد که آرسنال شکست خورد؟
واقعا نمی‌دانم. در نیمه اول به نظرم لحظات خوب زیادی داشتیم. حتی در برخی لحظات می‌توانستیم موقعیت‌های بزرگ خلق کنیم و شاید یکی دو تا گل بزنیم. ولی در نیمه دوم اجازه دادیم آنها بیشتر و بیشتر به بازی حاکم بشوند. برایتون وقتی مستقیم بازی می‌کند تیم خطرناکی است. به خصوص در سمت راست ما. از آن سمت خیلی راحت توپ را پشت سر ما می‌انداختند. الان حرف زدن خیلی سخت است ولی ما می‌توانستیم از خیلی نظرها بهتر کار کنیم.

دیدگاه‌ها