کد خبر : 1937435 | 24 اردیبهشت 1402 ساعت 15:14 | 12.8K بازدید | 16 دیدگاه

برناردو سیلوا: بازی در فرانسه سخت‌‎تر از انگلیس است

برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، معتقد است بازی در لیگ برتر انگلیس راحت‌تر از بازی در لیگ یک فرانسه است.

برناردو سیلوا: بازی در فرانسه سخت‌‎تر از انگلیس است

به گزارش "ورزش سه"، سیلوا ابتدا به صورت قرضی از بنفیکا به موناکو پیوست و سپس انتقال او در سال 2015 دائمی شد. او در موناکو 147 بازی انجام داد، 24 گل زد و 15 پاس گل فرستاد و همراه با تیمی که کیلیان امباپه را داشت، قهرمان فرانسه شد.

سیلوا که محصول آکادمی بنفیکاست، سال 2017 در ازای 50 میلیون یورو روانه منچسترسیتی شد و در این مدت افتخارات متعددی را جارو کرده است. حالا او در مقایسه دو لیگ می‌گوید فرانسه سخت‌تر بوده است.

ستاره سیتی گفت: «بازی در فرانسه به نظر من از بازی در انگلیس سخت‌تر و فیزیکی‌تر است. شاید به این دلیل است که ما در سیتی مالکیت توپ را در دست داریم. این سبک در ابتدا برای من سخت بود و باید به آن عادت می‌کردم.»

1875266

روزنامه اکیپ در گزارشی نوشت که شاید برناردو سیلوا دوباره به فرانسه برگردد. گفته می‌شود پی‌اس‌جی تابستان گذشته تلاش کرد او را از سیتی بخرد و ممکن است تابستان پیش رو با پیشنهاد دیگری دوباره سراغ او برود.

سیلوا حرف دیگری هم زده که به نظر هواداران جنجالی آمده است. او گفته برنده توپ طلا از بین مسی و کسی که برنده لیگ قهرمانان شود، انتخاب خواهد شد. هواداران ریزبین فوتبال متوجه شده‌اند که کریستیانو رونالدو در اینستاگرام برناردو سیلوا را فالو نمی‌کند و در حالی که رونالدو بسیاری از هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی پرتغال را فالو دارد، این احتمال را داده‌اند که رونالدو از حرف سیلوا درباره توپ طلا ناراحت شده و او را آنفالو کرده است.

دیدگاه‌ها