کد خبر : 1937074 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 21:46 | 26.5K بازدید | 15 دیدگاه

بردهای ما به این شکل متفاوت اتفاق عجیبی است

خمس: مربی نساجی درباره من اغراق کرد

سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تیم او عملکرد خوبی در بازی داشت و به خوبی ریتم بازی را کنترل کرد.

خمس: مربی نساجی درباره من اغراق کرد

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس، سرمربی تیم تراکتور، در نشست خبری پس از بازی با نساجی در خصوص این دیدار و عملکرد تیمش توضیح داد: طبیعی است وقتی ما مالکیت بیشتری داریم، آن یکی تیم توپ کمتری دارد. فکر نکنم فرقی بکند که داخل خانه باشد یا خارج از خانه، چون شما یک شیوه مشخص دارید. ما امروز خیلی خوب بازی کردیم و ریتم بازی را کنترل کردیم و خیلی با آرامش توپ را می‌گرداندیم و این باعث شد که در مالکیت بهتر باشیم اما نساجی هم هر زمانی که وسط زمین توپ را می‌گرفت، بازی را خوب نگه می‌داشت.

وی با اشاره به استعداد بازیکنان جوان تراکتور گفت: سعید کریم‌زاده بازیکن جوان و آینده‌دار است. بازیکنی است که خیلی توانایی دارد، اما نقاط ضعفی هم دارد که در این سال‌ها گرفته و باید آنها را برطرف کنیم تا دقایق بیشتری بازی کند.

ویدئو: 300542

سرمربی تراکتور با اشاره به غیبت پاکدل عنوان کرد: حامد پاکدل یک مشکل عضلانی در تمرین داشت و من نخواستم ریسک کنم و به این خاطر در لیست بازی امروز نبود.

او راجع به حضور احتمالی تماشاگران در بازی استقلال گفت: اگر طرفداران زیادی به تهران بیایند، خیلی خوشحال‌کننده خواهد بود.

خمس در مورد تعویض صفا هادی و اینکه آیا خواسته او را برای بازی استقلال حفظ کند، پاسخ داد: اصلا فکرم پیش بازی استقلال نبود، او را بیرون کشیدم تا عباس‌زاده وارد زمین شود. چون خیلی موقعیت خلق می‌کردیم و می‌دانستم عباس‌زاده این موقعیت‌ها را گل می‌کند.

وی در خصوص صحبت‌های سرمربی نساجی مبنی بر اینکه خمس بهترین مربی اسپانیایی است، گفت: از ایشان تشکر می‌کنم، اما فکر می‌کنم اغراق کرده است. امیدوارم سرمربی نساجی در فوتبال ایران موفق شود. ایشان مربی بسیار خوبی است که اگر زمان کافی را داشته باشد، می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

خمس در مورد با بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم این موضوع به مسائل روحی و روانی ارتباط داشته باشد؛ چرا که تیم ما شرایط خوبی دارد. 

او در پایان درباره فرصت‌سوزی بازیکنانش گفت: برخی روزها توپ‌ها گل نمی‌شود. اینکه ما در بازی‌های خارج از خانه با اختلاف گل پیروز می‌شویم، ولی کارمان در بازی‌های خانگی کمی سخت می‌شود، اتفاق عجیبی است. بازیکنان باید به جو ورزشگاه عادت کرده و خودشان را با شرایط وفق دهند. ایجاد موقعیت سخت است که به خوبی خلق موقعیت می‌کنیم، ولی در زدن ضربات آخر بی‌دقت هستیم که باید بیشتر تمرین کنیم.

دیدگاه‌ها