کد خبر : 1937035 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 19:35 | 15.5K بازدید | 2 دیدگاه

جوان نیجریه‌ای لنگ می‌زد و دور خودش می‌چرخید!

اشتباه تاریخی مدیر آینده لیورپول درباره اوسیمن

یورگ اشماتکه، که به‌زودی به عنوان مدیر ورزشی لیورپول معرفی می‌شود، چند سال پیش فرصت بزرگی برای حفظ ویکتور اوسیمن داشت که به راحتی از دست داد و او را با قیمتی نازل واگذار کرد.

اشتباه تاریخی مدیر آینده لیورپول درباره اوسیمن

به گزارش "ورزش سه"، ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی، یکی از پرخواهان‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال است. چندین باشگاه بزرگ امسال تابستان برای جذب او تلاش خواهند کرد، ولی شکی وجود ندارد که اوسیمن به هیچ وجه گزینه‌ای ارزان نخواهد بود.

اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس ناپولی، به عنوان مذاکره‌کننده‌ای سرسخت شناخته می‌شود و موقعیت فعلی اوسیمن به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا موضع او را تقویت کرده است. گفته می‌شود بعد از تلاش‌های بایرن مونیخ، ناپولی قیمت اوسیمن را به این باشگاه آلمانی 190 میلیون یورو اعلام کرد و باواریایی‌ها گفتند قادر به پرداخت چنین مبلغی نیستند.

جالب اینجاست که یک مدیر ورزشی سال‌ها پیش فرصت استثنایی حفظ اوسیمن در باشگاهش را به راحتی از دست داد. او کسی نیست جز یورگ اشماتکه که به زودی به عنوان مدیر ورزشی جدید لیورپول منصوب خواهد شد و آن زمان مدیریت ورزشی باشگاه ولفسبورگ را بر عهده داشت.

1874493

اوسیمن در سال 2017 به‌تازگی از یک آکادمی در کشورش نیجریه به فوتبال اروپا معرفی شده و به ولفسبورگ پیوسته بود. اما اشماتکه که بازی این جوان اهل نیجریه را قبول نداشت، او را به شارلروا در بلژیک قرض داد. با اینکه اوسیمن در تیم بلژیکی 20 گل به ثمر رساند، ولی اشماتکه همچنان به او اعتقادی نداشت و تصمیم به فروشش گرفت. اوسیمن جوان با قیمت نازل 4 میلیون یورو به شارلروا فروخته شد و کمی بعد با قراردادی 13 میلیون یورویی راهی لیل شد.

مدیر ورزشی آینده لیورپول بدون شک حالا که برچسب قیمت 190 میلیون یورویی ناپولی بر روی ویکتور اوسیمن را می‌بیند، به خاطر تصمیم چند سال پیشش حسرت خواهد خورد.

1874492

اشماتکه در مصاحبه‌ای با نشریه کیکر به اشتباه خود اعتراف کرده و گفت: "حالا که به عقب برمی‌گردم و فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که تصمیم درستی نگرفتم. وقتی به ولفسبورگ رفتم او اصلا جالب به نظر نمی‌رسید. احساس می‌کردم در زمین لنگ می‌زند و دور خودش می‌چرخد. مهم‌ترین درسی که باید از این ماجرا گرفت این است که در برخی نقل و انتقالات باید صبور بود".

دیدگاه‌ها