کد خبر : 1937022 | 22 اردیبهشت 1402 ساعت 18:54 | 13.3K بازدید | 15 دیدگاه

مهدی ترابی در اوج:

ستاره بی‌رقیب پرسپولیس: همچنان آن‌فایر! (عکس)

مهدی ترابی در همان نیمه اول دو بار دروازه گل گهر را باز کرد و ستاره تیمش لقب گرفت.

ستاره بی‌رقیب پرسپولیس: همچنان آن‌فایر! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تعطیلات نوروز مهدی ترابی در بهترین شرایط ممکن قرار داشته و هر هفته روی حداقل یکی از گل‌های تیمش تاثیرگذار است. قرمزپوشان عصر امروز و در هفته بیست و نهم لیگ برتر در خانه خود پذیرای گل گهر بوده و تا اواخر نیمه اول با سه گل از حریف پیش افتاده است.

در شرایطی که در دقایق ابتدایی پرسپولیس نمایش چندان خوبی نداشت و استرس در ساق پای بازیکنان این تیم پیدا بود، در ادامه این تیم بر جریان بازی مسلط شده و در دقیقه 22 به گل رسید. روی ریباند یک ضربه خارج از محوطه و دفع نه چندان خوب محسن فروزان بود که مهدی ترابی به خوبی خود را از پشت مدافعان گل گهر به مقابل دروازه رسانده و در موقعیتی که به هیچ عنوان آفساید نبود، موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

1874454

اما دقایقی بعد پرسپولیس در موقعیتی با فاصله‌ای قابل توجه نسبت به دروازه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. مهدی ترابی پشت توپ قرار گرفت و در شرایطی که به نظر می‌رسید قصد ارسال دارد، مستقیما و برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد. البته توپ در مقابل محسن فروزان به زمین برخورد کرد و اشتباه سنگربان گل گهر نیز بی‌تاثیر نبود. دقایقی بعد سعید صادقی نیز موفق به گلزنی شد تا پرسپولیس با سه گل برتری نیمه اول را به پایان برساند.

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها