کد خبر : 1936544 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 12:49 | 22.7K بازدید | 15 دیدگاه

رسمی: کاپیتان بارسلونا در پایان فصل جدا می‌شود

سرخیو بوسکتس، کاپیتان بارسلونا، در پایان فصل این باشگاه را ترک خواهد کرد.

رسمی: کاپیتان بارسلونا در پایان فصل جدا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و شایعات متفاوت به صورت رسمی اعلام شد که بوسکتس در پایان فصل از باشگاه بارسلونا جدا خواهد شد. 

صفحات رسمی این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی دقایقی قبل اعلام کردند که این بازیکن در چند بازی پیش رو برای آخرین بار بازوبند کاپیتانی بارسا را به بازو خواهد بست و با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت. 

قرارداد این هافبک اسپانیایی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران این باشگاه پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به او ارائه کرده بودند. همچنان ژاوی هرناندز به عنوان دوست و هم تیمی‌ قدیمی به او گفته بود که رویش حساب می‌کند اما این موارد برای بوسکتس کافی نبود. 

1802609

این بازیکن که در ماه جولای سال جاری میلادی 35 ساله می‌شود تصمیم گرفت که زمان ایجاد تغییر در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش رسیده است. 

هرچند او هنوز فاش نکرده که قرار است فصل آینده در چه تیمی بازی کند اما موضوعی که مشخص و قطعی است این است که او از دنیای فوتبال خداحافظی نخواهی کرد و راهی باشگاه دیگری می‌شود. 

گفته می‌شود که پیشنهاداتی از چند باشگاه در لیگ فوتبال آمریکا به دست بوسکتس رسیده و البته که پیشنهادهای جذابی هم از باشگاه‌های عربستانی ارائه شده اما تصمیم نهایی او هنوز مشخص نیست. 

بعضی از رسانه‌های اسپانیایی از احتمال هم بازی شدن دوباره این بازیکن با لیونل مسی در لیگ عربستان خبر می‌دهند اما باید منتظر ماند و دید که در نهایت او چه تصمیمی برای آینده خواهد گرفت. 

بوسکتس از سال 2008 تا به حال پیراهن بارسلونا را به تن داشته و پیش از این هم در تیم‌های پایه بارسا بازی کرده بود و حالا پس از 15 سال باید نوکمپ را به مقصد باشگاه جدیدش ترک کند.

1839704

این بازیکن اولین بار در 13 سپتامبر 2008 و تحت هدایت پپ گواردیولا برای بارسا به میدان رفت و در طول دوران حضورش در این تیم جام‌های قهرمانی بسیاری را بالای سر برد که از جمله آن‌ها می‌توان به سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های 2009، 2011 و 2015 اشاره کرد. 

او در فصل 09-2008 اولین قهرمانی‌ را، در کوپا دل ری جشن گرفت و آخرین جامش را هم در رقابت‌های سوپرجام اسپانیای این فصل بالای سر برد. هرچند به احتمال زیاد آخرین جام او در واقع جام قهرمانی لالیگای فصل 23-2022 خواهد بود. 

بوسکتس مجموعا 31 بار با بارسا قهرمان شد که شامل هشت قهرمانی لالیگا، هفت قهرمانی کوپا دل ری، هفت قهرمانی سوپرجام اسپانیا، سه قهرمانی لیگ قهرمانان، سه قهرمانی سوپرجام اروپا و سه جام جهانی باشگاه‌ها بود. 

دیدگاه‌ها