کد خبر : 1936473 | 20 اردیبهشت 1402 ساعت 07:00 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

هم‌قسم شدیم تا یک رتبه خوب بگیریم؛

اهانت کردند، فخرالدینی انتقام گرفت

مدافع چپ آلومینیوم معتقد است توانایی ادامه پیروزی در هفته‌های آینده را دارند.

اهانت کردند، فخرالدینی انتقام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، محمد مسلمی‌پور درباره پیروزی ارزشمند اخیرشان مقابل گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: خدا را شکر تیم ما بعد از چند تساوی و گرفتن یقه تیم‌های مدعی به برد برابر گل‌گهر نیاز داشت و این پیروزی خستگی این سفر طولانی و مارکوپولویی با اتوبوس را از تن ما بیرون کرد. بازی بسیار سختی بود و گل‌گهر تیم خوب و با امکاناتی است و بازیکنان با کیفیت زیادی دارد و از طرفی سنگینی هوای سیرجان سختی کار را دو چندان کرده بود، اما خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.

او ادامه داد: بخش بزرگی از این برد را به‌خاطر مهار پنالتی و سیوهای خوب، مدیون پورحمیدی هستیم و اگر آن پنالتی تبدیل به گل می‌شد بازی برای ما تمام شده بود.

این بازیکن در مورد جایگاه و شرایط آلومینیوم در جدول عنوان کرد: من نیم‌فصل به آلومینیوم اضافه شدم و از روزی هم که آمدم جو تیم خوب بوده و حالا بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند تا یک رتبه خوب را به دست آوریم که در شأن باشگاه و بازیکنان باشد.

مسلمی‌پور در مورد شرایطش در این فصل این‌گونه توضیح داد: به دلیل مشکلاتی که در نیم‌فصل اول به وجود آمد، مجبور شدم استراحت کنم ولی در نیم‌فصل دوم خدا را شکر به آلومینیوم اضافه شدم و آقای رحمتی و فاضلی هم به بنده لطف داشتند و توانستم هم به مجموعه تیم و هم به خودم کمک کنم.

او که در دیدار مقابل گل‌گهر به فخرالدینی پاس گل داد، ابراز کرد: برای میلاد فخرالدینی بسیار خوشحال هستم، چراکه اتفاقاتی هفته پیش رخ داد و برابر ذوب‌آهن عده‌ای معلوم‌الحال که مشخص نبود به دنبال چه چیزی هستند، اهانت کردند. البته که آن‌ها را جزو هواداران و مردم خوب اراک محاسبه نمی‌کنیم و باز هم می‌گویم که خوشحالم برای فخرالدینی. مهم نیست که من پاس گل داده‌ام و مهم این است که تیم ما پیروز شد.

مسلمی‌پور در مورد دیدار روز جمعه عنوان کرد: ما توجهی به شرایط جدولی نفت مسجدسلیمان و احتمال سقوط این تیم نداریم و برای برد به زمین می‌رویم و مطمئن هستم که پیروز خواهیم شد.

دیدگاه‌ها