کد خبر : 1935816 | 16 اردیبهشت 1402 ساعت 23:04 | 231.2M بازدید | 15 دیدگاه

مردم به اندازه کافی قدردان صلاح نیستند

کلوپ و لیگ قهرمانان: موقعیت عجیبی داریم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی امشب مقابل برنتفورد به ستایش محمد صلاح پرداخت.

کلوپ و لیگ قهرمانان: موقعیت عجیبی داریم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در ادامه روند خوب اخیر خود، امشب توانست برنتفورد را با تک گل محمد صلاح شکست دهد و با 62 امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرد. این تیم با 2 بازی بیشتر به ترتیب یک و 3 امتیاز کمتر از یونایتد و نیوکسل دارد. با این وجود یورگن کلوپ هنوز به کسب سهمیه امیدوار است.

او گفت: "بازی تیم نکات مثبت بسیاری از جمله تمرکز بسیار بالا را به همراه داشت. امروز بهترین عملکرد دفاعی عمرم را روی ضربات ایستگاهی دیدم. بازیکنانم امروز واقعا جنگیدند و من از آنها راضی هستم. اکنون یک هفته فرصت برای تمرین داریم که بسیار خوب است."

1872116

سرمربی لیورپول با تمجید از بازی محمد صلاح که زننده تک گل تیمش بود و سه رکورد همزمان را شکست گفت: "من هیچ‌گاه نمی‌توانم او را در حال توقف تصور کنم. این طبیعت محمد صلاح است. وقتی صلاح چند سال بعد به عنوان یک کارشناس کار کند آن موقع مردم خواهند فهمید که او چقدر خوب بوده است. آنها وقتی بازیکنان در حال بازی کردن هستند به اندازه کافی قدردان آنها نیستند. محمد صلاح در تمام دوران فوق العاده است. می‌دانم که او به رکوردهایش افتخار می‌کند. اعداد او وحشیانه هستند."

ترنت الکساندر آرنولد این روزها جای ثابتی در ترکیب تیم کلوپ یافته است. سرمربی سرخ‌پوشان در مورد شرایط این بازیکن گفت: "ترنت تقریبا طی 7-6 هفته گذشته در ترکیب حضور داشته و یک دوره پرفشار را پشت سر گذاشته است. کاری که او انجام می‌دهد فوق العاده است."

کلوپ با وجود نزدیک شدن به هفته‌های پایانی و شانس بسیار کم تیمش به کسب سهمیه چمپیونزلیگ همچنان به این اتفاق امیدوار است و نمی‌خواهد تیمش هیچ امتیازی را از دست بدهد: "تصورش را بکنید یونایتد و نیوکسل امتیاز از دست بدهند و ما از آن استفاده نکنیم! واقعا به خاطر این موضوع خودمان را سرزنش خواهیم کرد. البته شرایط عجیبی داریم. برایتون اگر تمام بازی‌های خود پیروز شود بالاتر از ما خواهد بود. تیم‌های پشت سر ما هم در حال پیشروی هستند و باید حواسمان به آنها هم باشد."